vineri, noiembrie 5

Never knew I needed.


" De sapte ori in sase seri prin vise imi cutreieri .. din cinci povesti, in patru esti . '

E simplu. Fara complicatii, indoieli, ganduri aiurea si drumuri ce duc inapoi spre trecut .. am lasat deoparte tot ce-a fost, acum urmeaza (sper) tot ce-i mai frumos. Am incredere, si stiu ca numai in puterea mea sta sa cred cu adevarat ca asa a fost sa fie .. iar tot ce-a fost inainte de el, a fost pentru ca eu sa realizez ca nimic nu e intamplator. Asteptarea a meritat. Mi-e bine. Din toate punctele de vedere. Desi nu credeam ca lucrurile vor lua o intorsatura asa frumoasa, nu-mi pare rau de cei doi ani irositi in van pentru ca e un timp pentru toate. E vremea noastra acum .. o vreme buna!

Ce-mi doresc acum? Sa pot fura o clipa, sa pot opri timpul in loc o secunda .. sa te pot avea mereu alaturi chiar si cand nu pot, sa stiu ca esti aici desi n-ai cum.



Ne-Yo - Never Knew I Needed

Asculta mai multe audio diverse

3 comentarii:

EA spunea...

Intotdeauna lucrurile bune se lasa asteptate,pentru ca la final sa le poti savura...sunt delicioase.
Imi doresc sa te bucuri de momentele tale frumoase,pentru ca le meriti.

Alle spunea...

@Simina : Da, asa este. 'Good things come to those who wait'

Multumesc, la fel si tie >:D<:*

New Sensations spunea...

Sarbatori Fericite alaturi de cei dragi!