vineri, ianuarie 14

Back.

Ce faceti dragilor ? M-am gandit ca ar fi cazul sa mai 'dau o fuga' pe aici .. dupa aproximativ 2 luni de pauza. Nu pot sa zic ca am ramas in pana de subiecte, doar ca timpul liber mult prea putin sau aproape inexistent isi pune amprenta tot mai des pe fiecare zi .. iar toata oboseala acumulata face ca starea aia de 'no chef' sa fie si mai accentuata. Ce-ar mai fi nou .. hmm.. ultimul 'primul semestru' e aproape gata, mai am de luat cateva note si pot sta linistita asteptand mica vacanta intersemestriala. Totul e rutina, in special la ore .. profii la fel cum ii stiam, unii poate mai rai. Astept cu nerabdare sa treaca lunile ramase, sa dau nas in nas cu marele monstru 'Bacul' .. sa-l iau.. si sa scap. Pe celalalt plan, lucrurile isi urmeaza cursul firesc.. si spun cu mana pe inima ca nicicand nu m-am simtit mai implinita..

Dupa cum mi-ai spus si tu .. totul va fi altfel la vara. Numar zilele pana cand totul va fi asa ne dorim sa fie.

Voi reveni cat pot de curand, sper sa-mi recapat inspiratia.
Va las asta, e veche si frumoasa. <3



"Estos dias a tu lado
me enseñaron que en verdad
no hay tiempo determinado
para comenzar a amar
siento algo tan profundo
que no tiene explicacion
no hay razon ni logica
en mi corazon.."

Niciun comentariu: