sâmbătă, noiembrie 15

Noviembre sin ti.[R.I.P.]


Stiu ca titlul pare a fi siropos amintind eventual de un fost iubit sau ceva de genul, insa postul acesta n'are legatura cu ceva sentimental, nu tocmai. Treaba sta in felul urmator .. m'am trezit .. destul de devreme fata de cum obisnuiesc (10:45 la naiba!) ... si cum mi'am amintit ce zi este azi ... m'a luat o stare de melancolie grava.

...

E incredibil .. cum unele persoane apar in viata noastra .. iar apoi dispar .. lasandu'ne in suflet un gol imens .. marcandu'ne astfel pentru totdeauna. De cele mai multe ori, nu apreciem o persoana sau pur si simplu nu stim sa o facem .. si cand nu o mai avem alaturi, ii ducem dorul .. insa atunci e mult prea tarziu. Ramane doar durerea, pe care o tinem ingropata undeva intr'un coltisor al inimii .. ea facandu'si ulterior aparitia.

Absenta ta m'a schimbat .. desi am incercat sa nu o arat, e imposibil sa uiti o persoana cu care ai crescut timp de atatia ani. Ce frumos era totul atunci .. simteam ca totul parea a fi deprins din basmele ce mi le citeai. Erau multe lucruri pe care nu le intelegeam, dar eram fericita.

Mi'e dor de tot ce a fost .. mi'e dor sa mai fiu iar copil si sa te mai am alaturi .. macar pentru o clipa. Mi'e dor de invataturile si privirea ta calda. Nimeni, niciodata nu te va putea inlocui. As da orice sa dau timpul inapoi. :((:((

Ca in fiecare an ... de 15 noiembrie ... amintirile revin .. si nu pot decat sa imi sterg lacrimile si sa sper ca acolo unde esti iti este mai bine decat aici. E ziua ta ... si iar nu ne esti alaturi.
Imi lipsesti enorm. Si imi vei lipsi mereu.


" As fi vrut sa mai stai, doar o zi un ceas, o clipa
As fi vrut sa mai stai, dar stiu ca maine vei pleca
Si oriunde te'ai afla, vei ramane .. in inima mea..."





Niciun comentariu: