duminică, septembrie 13

My september.

" You can’t run away from your past. So before you let it ruin your future, you might try learning to live with it. "

Baaaiiii !! . .si incepe scoala. Alte (aproape) 9 luni interminabile.. cu nasu-n carti in asteptarea vacantei. Profi multi .. si ore plicticoase. - Poate ca asta as fi spus in urma cu un an. Desi n-as zice ca mi-am schimbat prea mult parerea despre scoala. N-o ador, dar nici s-o urasc. M-am obisnuit .. si nici macar nu-mi displace. E ok, zic eu. Cea care s-a mai schimbat e subsemnata :>. Si vreau ca anul asta sa ma bucur maxim de fiecare zi. Indiferent daca am sau nu mate cu respectabilul nea Raducu =)). Glumesc. Am ceva emotii, ca in fiecare an. Tocmai am terminat de facut curat in dulapuri, sifoniere & co pentru a face loc hainelor mai noi sau mai vechi pt toamna. Desi eu tot in tricouri o sa umblu .. >:), trebuia sa pun lucrurile in ordine. Ma doare capu' de oboseala .. am tocit iar tastatura pana dimineata la 3 .. apoi n-am dormit prea bine. Tata a insistat sa beau bere cu el, macar asa de ocazie. M-a luat o ameteala de toata frumusetea:)). Cred ca ma duc sa fac baie .. si imi revin eu.

Mi-e tare dor de fetele mele. Acelea cateva la care tin mult. Mi-e dor de barfele nevinovate din ore .. pauzele prea scurte .. si multe alte lucruri. Sincer .. imi pare bine ca incepe scoala.:D .. ramane de vazut cat de mult voi putea sa ma tin de promisiune. Dar de aia nu va zic! :-"

Aveti grija de voi >:D<.

Niciun comentariu: