joi, septembrie 3

Wake me up when september ends..


" Feel the rain on your skin
No one else can feel it for you
Only you can let it in
Drench yourself in words unspoken
Live your life with arms wide open
Today is where your book begins
The rest is still unwritten .. "


Si a venit septembrie. Iar ma incearca sentimentul ala .. 's-a dus vara .. gata distractia si timp pierdut .. inapoi la treaba'. Adica scoala. Incepe. Mamaaaa .. chiar n-am nicio tragere de inima sa ma apuc de invatat. Sunt constienta insa ca ma asteapta un an greu. Daca a9a si chiar a10a au fost mai mult de acomodare .. cu a11a nu e de gluma, nu mai zic de a12a. Dar n-o sa-mi fac probleme de acum. Am sa ma bucur de fiecare zi .. fara sa ma gandesc cu groaza la ce va urma.

Vara n-a adus cu ea numai caldura, bronz si chestiile specifice anotimpului. Pentru mine vara a insemnat schimbare. Si nu neaparat una referitoare la aspectul fizic (am scapat ce-i drept de suvitzele blonde, acum sunt iar satena .. but that's not the point:D) .. ci mai degraba la nivel psihic. Nu ma 'laud' cu nimic iesit din comun, pentru ca eu insami sunt o persoana simpla, banala chiar .. si nu cred ca am iesit vreodata in evidenta prin ceva anume. Sunt altfel si in aceeasi timp, aceeasi. Cu cateva mici 'modificari'. In bine, desigur (adica sper:D). Vara asta am realizat, dupa cum mi s-a spus in decursul acesteia, ca sunt mai puternica decat cred. Si pe principiul asta merg si in continuare. Ma cunosc mult prea bine si tocmai d-asta stiu ca de-a lungul anilor, teama si lipsa de tupeu m-au impiedicat in multe situatii sa obtin ceea ce am vrut. E pacat insa .. ca am realizat asta abia acum. Nu spun ca daca as fi avut mai mult tupeu, acum eram altundeva .. sau alta persoana. Dar stiu ca mi-ar fi fost mai bine. Cred ca imi cunosc limitele, desi n-am indraznit pana acum sa le depasesc. Am ajuns insa sa ma surprind si pe mine, la modul placut. Am obtinut si ceva important. Ceva care pana acum mi-a lipsit cu desavarsire. Si anume increderea in mine. Asta mi-e de cel mai mare ajutor.. iar o data ce am capatat-o .. nu o mai las sa dispara :D.

Totusi e ceva ce imi displace. Dar nu total. Am devenit mai rece. Si nu fata de cei din jur sau familie. Nu. Cu ei relatiile sunt la fel. Sunt mai rationala, mai independenta si nu mai iau totul la fel de personal. Nu ma mai implic atat de mult ca inainte. Schimbarea asta, daca pot sa ii zic asa, se petrece mai degraba in interior, nu e vizibila .. dar o simt eu. E cam greu de explicat in cuvinte. Mi-am dat seama ca am alte prioritari .. si de asemenea .. am realizat ca trebuie sa ma gandesc si la mine. Nu sa ma pun pe primul loc, pentru ca asta denota si putin egosim .. iar acesta nu m-a caracterizat niciodata si nici nu o va face. Plus de asta, am mai inteles ca nu ai cum sa pierzi o persoana .. pentru ca nimeni nu poseda pe nimeni .. oricat de puternice ar fi sentimentele intre oameni. Fiecare este liber, chiar daca in diverse situatii se poate considera 'legat' de altcineva printr-o bucata de hartie sau o verigheta la mana. Dar bine, sa nu ajung prea departe cu generalizarea :)).

Asa .. revenim. Sunt mai rece, imi pasa mai putin .. si asta nu din rautate. Pur si simplu, mi-am luat portia de dezamagire de la prea multe persoane. Si cum am spus mai sus, imi cunosc limitele, si tocmai la ele am si ajuns. A trecut vremea aia cand dramatizam la orice 'palma' pe care o primeam. Stiu si inteleg ca plangandu-mi de mila n-am sa ajung nicaieri. Iar daca stau sa intorc situatia pe toate partile .. asta m-ar trimite inapoi la 'ce-a fost', adica la trecut. Si nu vreau. Trecutul e facut ca sa-l lasi in urma pentru a-ti trai prezentul. Nimic mai mult. Cat despre mine, ma simt bine-n pielea mea!:x

Pe curand :*



Niciun comentariu: