luni, august 31

Maybe what's meant to be will never be.


Ce faceti dragilor? Eu m-am plictisit rau de tot .. chiar nu mai gasesc nimic interesant de facut. Totul mi se pare o rutina jalnica .. ma trezesc tarziu .. adorm tarziu .. calculatorul merge in nestire .. muzica la fel. Cu toate astea, ma simt la fel. Tre' sa vina si posta si totul ma enerveaza. (desigur ca-i o expresie, fetele o cunosc:)) ). Mamaaaaaaaaa!!! Si nu, nu vreau sa inceapa scoala!. Ma sperie numaratoarea asta inversa .. 2 saptamani .. :-s .. Nea Raducu si orele lui interminabile .. colegi si barfe proaste . Clar! Tre sa profit maxim de zilele ramase. Dar nu stiu de unde sa incep .. Hmmm .. Duminica am iesit la o inghetata. Cica am sarbatorit Sf Alexandru. Implicit si ziua mea. Neah, n-a fost cum ma asteptat. Parca altfel a fost atmosfera anul trecut. Copile fara griji care se plimbau prin circ cu sticla de Garrone. Ce vremuri. Sincer mi-e dor ..

Maine e 1 septembrie. Voi reveni.

Niciun comentariu: