marți, ianuarie 26

Damn !!

Friiiiig. Prea mult frig. Pe cat faceam pe grozava ca suport cu bine temperaturile cu minus .. acum nici sa n-aud de ele. Iesitul din casa + asteptatul 282-ului la 6:45 dimineata a devenit un chin. Am mereu o senzatie de deja-vu cum ies din bloc si ma indrept spre statie. Deja stiu care-i secunda cand n-am sa-mi mai simt degetul mic de la mana, continuand apoi cu restul fratilor acestuia. Mai nou port si caciula. Mov, desigur.

Maine tre' sa ajung la posta. Din nou. Am comandat atatea carti de pe net in doar o luna incat mama mi-a promis ca ma vinde daca nu 'ipotechez' alocatia pana in martie. Adica ea ma imprumuta si ii dau inapoi la alocatie. E destul de convenabil pentru mine in masura in care alocatia e doar 40 Ron iar comenzile mele depasesc de obicei 50. :D
Numai gandu' ca voi da ochii iar cu femeile alea de la ghiseu imi provoaca nervozitati :)). Stiu ca ele doar isi fac meseria .. dar tot incercand s-o faca bine .. cam de fiecare data strica tot. Asa s-a intamplat si luni cand m-am dus sa trimit un plic judecatoriei sectorului 2 (daa .. pt faza cu ratb-ul curului .. sunt un mic infractor.) si am stat jumatate de ora la coada pentru ca stimatele sa isi termine portia de ciorbitza de vacuta la borcan si ce or mai fi avand ele p-acolo. Cand sa intru .. o tanti se baga in fata mea. Desi ma vazuse ca eram inaintea ei, a considerat ca-o cantitate destul de neglijabila si hop inspre ghiseu. M-am facut ca tusesc insa ea ostentativ a intors capul intr-o parte. M-am adresat apoi 'Doamna (a se citi Tarfa Proasta!), cred ca eram inaintea dvs la coada.' Se uita la mine, ridica o spranceana proaspat creionata si imi spune 'Aaa da .. cred ca nu v-am vazut'. Bha a dracu .. sunt si mica rau. Mai ca ii scuipam seminte in cap.
In fiine .. si de aici o groaza de intamplari din seria 'Greu e cu prostii .. nu va enervati ca va umpleti de riduri.' :)) Glumesc. Again.


Revin. Nu stiu exact cand.

Un comentariu:

tot eu,andra spunea...

Fazele tipice pentru posta romana, cred ca toti avem o oarecare retinere si evitam sa ajungem acolo :))
Si mai sunt si ordinarele alea de angajate pe acolo care-s de o importanta inegalabila si de o lene enervanta, iti vine sa le scuipi nu alta :-j
App, ce carti ti-ai luat?
Sper ca vei revenii cat mai curand :P