miercuri, aprilie 7

.but I know you only want what you can't have.


" He : Hey girl .. this isn't gonna be easy, is it ? You and I .. being friends..
She : No. But it's better than not being in each other’s lives at all .. "


***

Cuvintele incurcate imi dau batai de cap. Nu mai stiu sa scriu. Nu mai stiu ce vreau. Si nu ma obosesc sa aflu.
Azi n-am iesit din camera decat pentru obisnuitele nevoi fiziologice.
Messu' l-am abandonat.
La tv mi-e mult prea lene sa ma uit.
Am incercat sa citesc, chiar am terminat o carte, apucandu-ma ulterior de alta.
Ce am retinut?
Prea putine pentru a detalia.
Si ce crezi?
Nici macar nu-s deprimata.
Plictisita?
Poate, dar nu tocmai.
Nu-mi mai povesti nimic, caci nu vreau sa stiu.
Nu-mi pasa, ma! Pricepi?


***

[Scuzati, da's de cacat zilele astea.]

Niciun comentariu: