marți, aprilie 13

Insomnie.


Nu e noaptea cea care ma poate face sa dorm, nici macar orele interminabile de la scoala. Am insomnii profunde. Nicio foaie nu e indeajuns de mare pentru a cuprinde infinitatea de idei cat nici cuvintele nu pot descrie exact avalansa de sentimente. Pana la urma, lucrurile nu s-au schimbat. Doar au evoluat putin (mai mult). Desi am vrea ca ceilalti sa poata percepe ce tot incercam noi sa transmitem, vezi tu .. uneori nu e indeajuns doar gestul. Ceea ce vezi in oglinda n-are legatura cu esenta ta, iar mai devreme sau mai tarziu trebuie sa demonstrezi ceea ce esti de fapt, dar nu celorlalti, mai degraba tie .. iar asta nu va muri niciodata.

***

In alta ordine de idei, ma dezgusta cand vad in ce s-au transformat unii. Cum bine zice si tovarasul Spike , "Banii fac Pamantul sa se-nvarta", si toti uita de unde au plecat, nimic nu ma mai mira. Nici macar usurinta cu care iti poti lasa prietenii balta, cei care erau singurii ce iti erau alaturi cand nu stiai de unde sa incepi. Acum stim la ce duce naivitatea si lipsa de caracter. Pacat .. vedem noi peste cativa ani cine ce are de regretat (daca are).


***


Da-ti singur un cuvant in plus, un sfat, o veste,
E complicat sa-ti spun de ce rostesc aceasta poveste...
Multi ca tine cu care odata imparteam un mar
Dispar atat de des incat ma plictisesc sa-i numar.
Pus umar la umar cu mine imi ajungi pan'la glezna
Ca pe mine baietii nu ma tin in lesa!
Si chiar daca as fi sub papuc fara speranta
Tot i-as saluta cu drag p-aia pe care ii stiu de-o viata!
Oare sunt unica?
Nu! Sunt pur si simplu treaza!
La cat de dura e realitatea tu ma lasi fara haz,
La cat de simpli sunt barbatii, ba tampitu'le,
De ce oare ma complic cu toti pocaitii....?
Placerea ta se transforma in durere de cand
Ca sa agati o fata iti iei inima in dinti cu tot cu artere...
Coae, tu nu poti vedea ca esti pierdut, in pula mea
Pe acolo jos pe undeva?
Acum convinge-te singur ca fara sa stii
Eu am disparut si in jurul tau se aud doar greierii,
Te-as bate cu ochii inchisi fara pic de importanta
Asa ca da-ti singur impresia ca te simti in siguranta!
Umbli cu nasul pe sus, esti plin de orgoliu,
Si-ai noroc ca nu-mi mai pasa, ca ii lasam pe-ai tai in doliu!

[nu este scrisa de mine, dar imi place cum suna.][pentru cine se simte.]

Niciun comentariu: