duminică, august 15

I could really use a wish right now ..


Can we pretend that airplanes in the night sky are like shooting stars ..?



E altfel. Am capatat o atitudine mult mai pozitiva decat cea regasita in precedentele articole.
Sper s-o pastrez caci imi prinde bine.
Relatia cu ai mei s-a imbunatatit considerabil, mi-am recapatat si somnul.
Saptamana petrecuta departe de decorul asta si tot ce implica el a fost binevenita.
Azi insa .. dupa cateva cuvinte spuse de mult prea cunoscuta voce .. parca ceva nu mai e la locul lui.
Nu stiu exact ce s-a schimbat. Dar mi-am amintit de ceea ce reusisem sa uit.
Uitasem sa-mi mai fie si dor.
Acum .. cam doare. :)
Cu toate astea insa, gandind la rece .. si pe cat posibil nu cu inima, realizez ca nu trebuie sa fugi de probleme, e de ajuns doar sa le infrunti. Si chiar daca ai impresia ca ele au castigat lupta .. adu-ti aminte sa ramai cu capul sus si cu zambetul pe fata.
Cat despre mine, stiu ca sunt pe drumul cel bun. Nu am chiar ceea ce-mi doresc, insa iubesc din tot sufletul ce am obtinut pana acum, persoanele din jur la care tin, care cred in mine si-mi sunt alaturi si sunt convinsa ca e loc de mai bine si ca Cineva Acolo Sus le vede pe toate.


Sa nu uit si asta : La multi ani celor cu numele de Maria, Marian si derivatele. Sa fiti sanatosi si sa va bucurati de tot ce-i mai bun in jurul vostru. La multi ani si tie, fraiere ..

5 comentarii:

Claudia spunea...

Hey, you ! miss u :|

Alle spunea...

@Claudia : Me2 :(:( esti in bucuresti?

Anonim spunea...

oh..
:|
ce ciudat mam simtit cnd am citit
"Uitasem sa-mi mai fie si dor. Acum .. cam doare. "
:-<..

Alle spunea...

@asbb : :( mda..

Myriam spunea...

Uof,bine ca cel putin intre atatea probleme ai reusit sa vezi luminita de la capatul tunelului si sa te bucuri de ea.E bine sa apreciezi lucrurile din jurul tau,ca se zice ca noi oamenii nu avem niciodata destul si nu ne multumim cu ce primim.A fost un pic sad,dar cu o mica nuanta de resemnare postul tau,dar sunt sigura ca lucrurile vor merge inspre bine in continuare.Si poate si dorintele care sunt on hold se vor implini;;)