luni, mai 2

Maybe it's intuition ..


.. but some things you just don't question.


D : Ce iubesc la tine se afla dincolo de privirea ta ..
A : Atunci priveste-te prin ochii mei si poate intelegi cat te iubesc si eu la randul meu.

Exceptand lipsa de inspiratie si neasteptatul blocaj pe moment, pur si simplu asta mi-a trecut prin cap cautand sa dau un raspuns la cele auzite (sau citite). Poate va pare infantil, imatur si oarecum siropos, dar pentru mine e cea mai simpla si calda insiruire de cuvinte legate intre ele cu un strop de suflet si multa iubire. Nu le-am avut niciodata cu matematica, deci nu pot vorbi in cantitati. Tot ce stiu e ca ma inrosesc precum o copila la 15 ani care descopera in banca un biletel nesemnat de la un potential admirator. Inca ma port ca un copil uneori, desi par un om mare, stiu ca mai am multe de invatat.

***

Va amintiti ultima postare? V-am zis eu ca am sa-mi revin! Ceea ce nu stiu e cat o sa ma tina asa, sper ca mai mult decat ultima data. Incerc si tin cu dintii de fiecare moment de optimism si inima-mi bate cu putere cand ma gandesc ca mai e putin. Nu stiu cat e teama de examen, facultate & so on cat e cea de necunoscut. De nou. De luat de la capat. Am sa revin cu o postare legata exclusiv de perioada asta iunie-iulie, momentan nu vreau sa intru iar in starea aia.

Later edit : Mi-am notat cateva idei in minte, ca pe hartie parca e greu de transpus, mereu lipseste ceva. Poate le voi scrie si aici zilele viitoare, va pup, aveti grija de voi!

Niciun comentariu: