sâmbătă, mai 28

Timp, incotro mergi ?!?


Ma aflu la granita dintre doua drumuri, cel ce mi se arata in fata duce catre necunoscut, catre nou .. spre viitor. Daca imi arunc privirea inapoi, de-a lungul acesteia mi se infatiseaza bine cunoscutul trecut, deloc uitat, atat de sters si totodata actual.

Am terminat liceul. "Wow! Felicitari!" Asta ar spune multi .. Pentru mine insa acei patru ani au insemnat o mica dar esentiala parte din formarea mea ca om si atat. Poate nu m-am distrat indeajuns de mult, nu am legat prietenii stranse si nici nu am facut nebuniile specifice varstei dar stiu sigur ca imi va lipsi tot. Vechea 'eu' imi va lipsi cu desavarsire.

Detin si un singur regret .. si anume ca multe lucruri frumoase am lasat sa treaca cu nesimtire pe langa mine fara sa le pot prinde din urma. De ce? Teama e de vina. Aceeasi teama care acum ma face sa fiu nesigura, oarecum speriata de urmatorul nivel. Facultate. Job. Responsabilitati mai mari. Lumea adultilor. Ceea ce am urat inca din copilarie.
Cu ce am ramas dupa liceu .. uhmm .. amintirea acelor 4 ani de libertate, nepasare, lipsa grijilor, faptul ca am cunoscut oameni deosebiti, putin la numar ce-i drept, dar cu un loc bine stabilit la mine in suflet.. fara de care n-as fi reusit sa ma descopar pe mine, nici pe cei din jur. Am invatat ca nu colectivul este cel care conteaza ci modul in care te poti integra in acesta, invatand astfel sa-i cunosti pe cei din jur.
Din fericire suntem diferiti, ceea ce ne face unici in felul nostru .. iar viata este compusa din mici etape. Una din ele tocmai am incheiat-o. Iau cu mine cele mai frumoase amintiri, dar si pe cele mai triste .. nu imi iau la revedere pentru ca nu-mi place, consider ca lucrurile speciale sunt facute sa dureze o viata.

Iar pentru cei care inca sunt la liceu .. bucurati-va de aceasta perioada frumoasa, traiti la maxima intensitate fiecare zi, ora, majorat, chiul, cearta, sarut, ras necontrolat, ascultare, teza, pauza de tigara .. mai tarziu o sa va fie dor. Mie deja imi lipseste enorm ...


Niciun comentariu: