sâmbătă, noiembrie 5

I need to make mistakes just to know who I am ..

Am lipsit mult, stiu.
Nu vin cu justificari, pur si simplu au fost multe trairi care nu-si au locul pe o foaie de hartie. Sau pagina de blog.
Inceputul facultatii nu imi e tocmai prielnic, am mari probleme de adaptare si inca simt ca nu imi gasesc locul in cladirea aceea imensa.
Speram sa fie vorba doar de o faza de moment, dar pe masura ce zilele trec ma gandesc cu teama la perioada de sesiune ce se anunta aglomerata, dificila.
Nu maldarul de materii ma sperie, ci faptul ca nu am reusit nici pana acum sa inteleg rostul multora din ele. E drept ca trecerea de la profilul real la Litere e ciudata .. parca astepti ca dupa toata teoria sa faci si ceva practic, insa nu ai ce .
Informatiile sunt multe si unele de prisos.
Simt ca nici vocabularul nu ma ajuta, am lacune mari in exprimare, parca as vrea sa spun ceva dar nu-mi gasesc cuvintele potrivite .. poate si lipsa scrisului sau a cititului a contribuit la asta. Ca vorba aceea, cand puteam sta sa citesc, eu aveam de rezolvat integrale.
Nu pot sa spun ca regret perioada 'mate-info', desi mi-a fost greu sa recunosc, stiu ca mi-a destupat mintea, m-a facut sa gandesc mai mult, sa caut mereu variante si solutii in orice problema .. iar faptul ca am invatat intr-un domeniu pe care l-am detestat, asta ma face sa fiu mandra de mine. :D
Momentan sunt 'in asteptare', cum s-ar spune .
Inceputurile sunt mereu mai grele, iar primul semestru e criminal in orice facultate.
Astept sa treaca perioada asta mai dificila, astept de asemenea sa ma regasesc pe mine.
Sunt contradictorie, desi pretind ca am crescut, ca rationez mai mult, am dese momente de imaturitate prosteasca.
De ce echilibrul e asa greu de atins ?

2 comentarii:

Lore... spunea...

Incearca sa faci sa-ti placa acel loc ... e frumos la uman lasa-ti imaginatia sa te cuprinda.... o sa reusesti ... succes :)

Alle spunea...

@Lore : Asta sper .. Multumesc >:D<