vineri, octombrie 24

contradictii.


Mvai .. ce saptamana. Foarte complexa, as putea spune. Am experimentat tot felul de sentimente .. gen .. tristete grava .. dar si bucurie maxima. Uhmm .. ciudat este cum pot avea parte de toate acestea, si eu sa nu ma (mai) pot schimba.

Bizar .. pe masura ce invat sa cunosc oamenii asa cum sunt ei de fapt, observ ca nu sunt singura cu anumite probleme, dimpotriva .. cred ca toti (sau aproape) .. suntem inzestrati cu aceea teama de a ne exprima intr'un fel sau altul, aceea teama de a face un lucru si apoi sa il regretam, aceea teama de a ne simti sau a fi respinsi. Pentru ca mereu suntem macinati de indoieli si ganduri, tindem sa tinem in noi ceea ce simtim, zicand ca asa e mai bine. Astfel sansa ca lucrurile sa ia o intorsatura benefica noua, este extrem de redusa. Dar oare, 'stand-by'ul asta ajuta la ceva ? Se spune ca trebuie crezut in vise, ca daca ne dorim din tot sufletul ceva, vom avea parte. Insa, traind intr'o lume imaginara, construita din vise .. nu cumva ne facem si mai mult rau ? Visele nu tin o vesnicie, visele sunt frumoase pe moment, dar la fel de amagitoare.

Cand te lovesti de realitate, e urat, impactul este dur, insa stii ca ti'ai facut'o cu mana ta.


'Nu e deajuns sa nu vrei sa pierzi. Ar fi bine sa vrei sa castigi !'


Sunt momente in care ai vrea sa lasi totul in urma, sa dai uitarii, sa renunti la acel vis pentru care ai varsat sau inca mai versi lacrimi. Cum am mai spus intr'un articol anterior, lacrimile nu sunt o dovada de slabiciune, ci de omenie .. chiar de unora le e greu sa creada.

Prea multa filozofie strica. Acum ar fi mai bine sa spun lucrurilor pe nume. E chiar 'funny' cum imi permit eu sa dau sfaturi 'destepte' .. sfaturi pe care, in cazul meu, pentru nimic in lume nu le'as putea lua in considerare. De ce ? Se numeste lipsa de tupeu. (Nah ca acum am zis'o .. multumit Marius ? :-w) ...

Momentan ma aflu intr'un mare impas. Cum anume ii poti dicta inimii pe cine sa tina in ea ? Cum iti poti impune sa te gandesti la altcineva, cand mintea ta e in alta parte ? Si mai ales .. cum poti spune toate astea in cuvinte ... si sa pretinzi sa mai fi si inteles ... ? Daca stie cineva remediul, sa mi'l spuna si mie.



'Invata sa poti sa faci pasi cu vantul in fata. Unde sunt ziduri sa vezi porti. Timpul aduce riduri, copii si nepoti. Nu il lasa sa treaca degeaba Caci doar sa nu-l lasi nu poti.'


[si as vrea sa spun totul, iar alteori nimic.]

3 comentarii:

Marius_Black spunea...

,,Se numeste lipsa de tupeu. (Nah ca acum am zis'o .. multumit Marius ? :-w) ...''


asa asa :D :D :D

Kaya spunea...

care'i faza q lipsa de tupeu?..:-/ p asta n'o stiu :-w ia baga tot al mn p mess ;;)


:*:*:*:*

Marius_Black spunea...

asa asa , scuipta tot tata :)))