joi, octombrie 2

sun goes down.


Urata zi. Cel putin asa a parut inca de dimineata. M'am trezit chefless .. si tot asa am fost pana la ora de mate (incredibil!). Ce sa zic .. a fost ok .. si drumul spre casa la fel :))). Si cum nu imi place sa scriu ce fac zilnic, ma opresc aici cu povestitul.


* ..when I'm with you .. everything seems better.*

Noua mea obsesie, o melodie. ^Morandi-Save me^. Imi aduce aminte de diverse lucruri, ce le credeam demult uitate [...].

11:55 - ora la care ma simt cel mai bine. Si stiu ca va urma o noapte lunga. Obisnuiesc sa adorm dupa 2 jumatate dimineata .. calculatorul inchizandu'l de obicei in jur de 2. Imi place intunericul.Noaptea e aceea perioada din zi cand sunt numai eu, gandurile si sentimentele mele. Pe scurt, eu cu mine. Desi singuratatea imi inspira de cele mai multe ori teama ori tristete, e ceva cu care m'am obisnuit si imi place. Noaptea nu mai am niciun motiv sa ma prefac, niciun motiv sa mint sau sa ma abtin. Pot plange sau rade fara sa dau socoteala cuiva. Era o perioada in care imi era teama de venirea noptii, caci o data cu aceasta .. reveneau gandurile .. framantarile si totodata tristetea. Acum nu mai conteaza. Ador noaptea :x


[post fara vreun rost.][lipsa de idei.]

Niciun comentariu: