duminică, octombrie 5

enjoying silence.


Mda .. am cam disparut de pe aici o data cu venirea lunii octombrie. De ce? Uite d'aia. Desi as putea spune ca am avut teme si etc .. n'am nicio scuza pentru abandonarea subita a blogului. Si imi cer scuze,mie, pentru ca nu am mai purtat de mult o discutie cu 'eu'. Dar acum revin.


... Ce ironie. E de ajuns sa faci o simpla plimbare la un fast'food amarat .. intr'o companie draguta ca sa realizezi cat contezi pentru altii. Raspunsul ? Nici cat negru sub unghie. Nimic. Sau cel putin asa am considerat la momentul respectiv, si da, ma simteam nu numai dezamagita .. ci si oarecum surprinsa. Insa nu de toti. Din fericire, am capatat destula minte ca sa nu mai fac din nou aceeasi greseala. Acum imi vad adevaratii prieteni, cat despre voi .. falsuri ce sunteti, ipocriti fara pereche .. care traiti dupa principiul 'foloseste-te de celalalt fara sa oferi nimic in schimb, ca asa-i cool' .. tin sa va spun ca viata voastra bazata pe minciuni si barfe [...] .. ma lasa complet rece .. cred ca si tema la mate e mai interesanta;). Pe scurt. Nu va sufar si nici nu imi cereti sa o fac. Mda. M'am calmat. Acum da. ...



Do you wanna be somebody else?
Are you sick of feeling so left out?
Are you desperate to find something more?
Before your life is over
Are you stuck inside a world you hate?
Are you sick of everyone around?
With their big fake smiles and stupid lies
While deep inside you're bleeding


[ce ma regasesc in versurile astea.]

Revenind la ultimile noutati .. si cum eu nu ma pot abtine sa nu comentez orice lucru aflat, fie el bun sau rau .. amintindu'mi de chestiile recent aflate .. imi pastrez dreptul de a ma enerva cand vad cata prostie exista in jur. Nu prostie obisnuita, ci d'aia ... direct proportionala cu varsta.

Pai cum ma .. ce fel de baiat e acela care accepta favoruri de la o fata ? Si nu orice fel de favoruri .. ci din acelea ca la clasa 1 .. 'dami mie acel lucru .. ca eu sunt amarat si n'am'. Pai normal ... tu ca fata trebuie sa fi bunul samaritean, ca doar la tine e casa de binefacere nu ? Esti Maica Tereza si eu nu stiam ? Stii .. era o perioada cand consideram ca la varsta mea, ar trebui sa am mai multa minte, eventual sa incerc sa fiu ca tine .. dar acum vad cat de mult ai decazut. Si ma doare, sincer. Ma doare pentru ca .. desi nu ti'am spus de multe ori .. au fost momente in care te vedeam ca pe un model, ca pe o persoana de la care (in unele privinte) am ce invata. Dar m'ai dezamagit. Pacat. Si in concluzie ... desi suna dur .. iubirea chiar tampeste .. iar tu esti o mare proasta ;). [si nici nu vreau sa te simti macar, mi'e de ajuns ca m'am descarcat.]


Si ca de obicei .. imi ramane vesnica sarcina de a ramane una din putinele persoane normale din mediul in care traiesc. Mi'e greu. Mama, nu stii tu cat! Dar nah ... era adevarata vorba aia .. cum ca nu exista o varsta anume pentru o anume mentalitate, ci experientele prin care treci iti modeleaza personalitatea. Hai gata. Nu va sufar.

Momentan sunt eu cu mine. E liniste. Si mi'e bine. Ce va fi maine .. ramane de vazut :)




O seara placuta.

Un comentariu:

Marius_Black spunea...

,,Momentan sunt eu cu mine. E liniste. Si mi'e bine. Ce va fi maine .. ramane de vazut :)''

Si cand linistea devine prea apasatoare...lucrurile se complica...;)