luni, octombrie 12

Neimportant.

Gata cu scoala pe ziua de azi!! .. Se pare ca Nea Raducu s-a intors din mult prea scurta sa vacanta. De fapt concediu medical. In fine, tot aia. Dupa ce joi si vineri am stat degeaba, nefiind dansul in scoala . de maine incepe iar greul. Momentan astept sa se faca 3 ca sa plec la doctor. Nu, nu-s bolnava sau ceva asemanator. Imi trebuie o trimitere pentru maine la cardiologie undeva .. sa-mi iau o scutire la sport. Da da .. stiu .. sportu` e bun si etc. Dar nu si cand nu poti alerga prea mult .. si la restu` exercitiilor (mai putin volei, desigur:x), esti praf. Asa ca am nevoie urgent de hartiutza aia ca sa mai salvez o medie de la dezaaastruuuu :))).

Afara-i o vreme d-aia urata de octombrie. Ploua si parul mi s-a incretit. Din nou. Pacat ca n-am placa ca il rezolvam imediat. Muhaha .. si maine stau acasa. :x.

Pe curand.

Niciun comentariu: