joi, octombrie 1

Nothing to lose!


Hmm. Deja e Octombrie. N-am scos inca de la naftalina hainele pentru vreme mai rece, e inca destul de cald pentru perioada aceasta. Si totusi mi-e dor de o ploaie marunta si rece. Am 17 ani si 5 zile .. si totusi nu simt nicio schimbare. Cum era vorba aceea :"same shit". Teoretic ma apropii incet incet de maturitate, insa deseori ma simt mult prea copil. Am asteptari mari de la viata, de la viitor .. desi nu-mi place sa-mi fac planuri pe termen lung. As vrea ca anul asta .. si cel ce vine sa nu aduca schimbari in ceea ce ma priveste pe mine (cateva kg in minus n-ar strica!. glumesc:)) ) .. ci mai degraba referitoare la cei din jur. Mi-ar placea ca prietenii sa nu se schimbe dupa cum bate vantul si nici sa mai fiu dezamagita in privinta aceasta. Suntem cu totii o generatie de superficiali, falsi si mai ales imaturi. Obisnuim sa cerem prea mult fara sa oferim mai nimic. Ne plangem mereu ca nu avem ceea ce vrem, dar nici nu facem ceva pentru a obtine. Ne complacem in situatii absurde si relatii fara sens, uneori lasandu-ne orbiti de egoism, sau mai rau .. fara sa ne gandim nicio clipa la binele nostru. Pacat .. daca am reflecta macar un pic la toate aceste aspecte .. poate si lumea ar fi mai buna. Dar eu inca sper ...

3 comentarii:

mashu spunea...

Hei. Ai 17, zâmbeşte!

Marius Dumitrescu spunea...

Bine zis. Same shit :)) Mai ai un an , poate doi cand iti doresti sa cresti , dupa incepe inversul :)))

>:D<

Alle spunea...

>:D<