luni, octombrie 5

Organizare ?! Pas.


Nu stiu altii cum sunt, dar eu am avut mereu o problema cu organizarea si ordinea. Si nu e vorba doar de ordinea din camera, ca la capitolul acela se stie ca nu excelez, dimpotriva, sunt foarte dezordonata. Dubios insa ca de fiecare data gasesc ce-mi trebuie :)). Bun. Revenim. Am o matusa care de cand o stiu e foarte organizata. Stie pe fiecare zi ce are de facut, cand se va intampla nu stiu ce eveniment, totul la ea este notat in agenda, nu face nimic fara a stabili cu cel putin o saptamana inainte. Nu zic ca ar face ceva gresit, unora le e mai usor sa se descurce avand totul dinainte aranjat .. dar ma gandesc, daca din intamplare are loc ceva nepreazut ? O schimbare de planuri fara voia cuiva .. pur si simplu se intampla .. atunci ce facem ?

Recunosc, si mie imi place sa am o anume coerenta in ceea ce fac. Va dau un exemplu, nu puteti manca desert si apoi felul unu sau doi. Ordinea normala e felul unu, apoi doi, apoi desert. Asa si in viata de zi cu zi. Ma repet, imi place sa fac lucrurile intr-o anume ordine .. insa fara sa ma simt ingradita de un anume 'ritual'. Pentru ca nu poti urma mereu o lista 'to do'. D-aia imi plac mie lucrurile spontane. Asta nu inseamna ca iau totul de-a gata fara sa-mi fac un plan inainte. Dar dupa cum se spune, socoteala de acasa nu e tot una cu cea din targ, trebuie sa invatam sa facem fata oricarei situatii, oricat de noua sau neobisnuita ar fi, fara sa ne gandim 'bha dar la asta nu ma asteptam ..'. Cum e mai bine, sa ne complacem intr-o stare d-aia de rutina, in care fiecare zi e deja gandita .. sau sa luam fiecare moment ca ceva inedit, bucurandu-ne de eventuale schimbari, insa ramanand totusi aceeasi ? :)

Niciun comentariu: