joi, iulie 16

D-ale mele.[2]

Baaaa ce oameni! .. Neatza dragii mei. E 12:30 .. abia m-am trezit .. deci pentru mine tot 'neatza' e. Revenim. Cum spuneam .. ce oameni!! S-au trezit niste cretinopati sa escaladeze blocul pentru nu stiu ce reparatii .. si cum sunt eu 'norocoasa' ca stau la 4 .. mai precis si ultimul etaj .. tot zgomotul infernal a ajuns si la urechile mele .. mai rau decat vocea rasunatoare a mamei duminica pe la pranz 'Alexandra, trezeste-te!!!'. :))) .. Firul de la dracia aceea care facea zgomot .. bormasina sau ce-o fi fost .. nu ma pricep la d-astea . .era bagat in priza din bucatarie (de la mine, evident). Mamahh .. ce l-as fi scos >:) .. macar asa un pic .. sa le dau peste nas :)). Mai tarziu . .vazand ca tot nu inceteaza .. am zis sa-i satur un pic .. si le-am pus un rock de toata frumusetea. Sa ii vedeti apoi pe bietii muncitori cum lucrau pe ritm de LP :)). Hai ca m-am distrat .. cat m-or fi injurat respectivii .. bafta lor! :D

Niciun comentariu: