marți, iulie 7

M is for Michael. [R.I.P.]


Inca ma uit la ceremonia de comemorare a lui Michael Jackson la tv.. pur si simplu n-am cuvinte. Fiecare dintre cei prezenti adreseaza cateva vorbe .. e impresionant. Drept sa spun .. recunosc .. n-am ascultat niciodata muzica lui. Stiam doar atat . .ca-i un cantaret foarte cunoscut..si cam atat. De cateva zile insa, dupa ce mi-am download-at melodiile .. am inceput sa ascult. Superbe versuri .. Pacat ca o persoana asa speciala s-a dus atat de repede. Si ce-i mai urat . .e ca oamenii invata greu sa aprecieze .. obisnuism sa ducem dorul cuiva cand nu mai este printre noi ..abia atunci ii simtim absenta.. cat e inca in viata .. nu dam 2 bani pe existenta acestuia. Mare pacat.

Odihneste-te in pace Michael! :-<>

Va las preferata mea.
Michael Jackson - You Are Not Alone
Asculta mai multe audio Muzica

Niciun comentariu: