luni, iulie 6

Summer Time.


Hey dragilor! .. Sper ca va bucurati de vacanta (ca si mine de altfel). Am renuntat la a posta zilnic cate-o mica aberatie .. nu din lipsa de timp .. ci mai degraba din lene .. comoditate & co. Sunt o mica scorpie cand e vorba de perioade bune .. ca si acum de altfel. Si n-am prea mai simtit nevoia sa scriu pentru a ma plange. De acum voi posta numai pentru a va impartasi si alte lucruri decat tristete. Mi-e bine .. foarte bine chiar!

Weekendul ce tocmai a trecut am fost la Sarata Monteoru. Super vreme .. super atmosfera! .. De cand asteptam sa ma bronzez . .am capatat o culoare rozalie pe nas si obraji :x ador.

Am incalcat intelegerea facuta cu mama acum cateva saptamani .. si mi-am comandat inca doua carti. Deh .. sunt o mica maniaca cand e vorba de citit!

In mare .. pot sa zic ca ma bucur de vacanta .. pierd timpul pe mess sau citind .. muzica e baza :x. Sper ca 'starea asta de bine' .. sa dureze.

Chiar uitasem ce frumos e sa ai fluturasi in stomac :"> .. :x:x

Un comentariu:

Marius_Black spunea...

Lenesooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo!! :)))