luni, noiembrie 2

Coelho.

Oook.. sunt o fana declarata !! .. Povesti banale si totodata deosebite, cuvintele simple dar pline de inteles. Cam asa as defini eu cartile lui Coelho. Va las cateva citate, nu-s ceva extraordinar ..cred ca le gasiti si pe google :)).


Din Unsprezece minute .. avem asa :

" Viata este foarte rapida; ii face pe oameni sa treaca de la cer la infern in cateva secunde."
" Daca e sa caut dragostea adevarata, mai intai trebuie sa ma satur de iubirile mediocre pe care le-am intalnit. "
" Cine a pierdut o data un lucru pe care il socotea garantat, invata pana la urma ca nimic nu-i apartine. "
".. mai bine e sa traiesc ca si cum astazi ar fi prima (sau ultima) zi din viata mea. "
" Ocaziile sunt facute ca sa profiti de ele."
" Pot alege intre a fi o victima a lumii sau o aventuriera in cautarea comorii sale. Totul tine de felul cum imi voi privi viata. "
" Montagne-russe-ul e viata mea, viata este un joc dur si halucinant, viata inseamna salturi cu parasuta, inseamna risc, inseamna sa cazi si sa te ridici, inseamna alpinism, inseamna vointa de a ajunge in punctul cel mai inalt si a te simti nemultumit si nelinistit cand nu reusesti sa o faci. "
" .. pe om timpul nu-l transforma, invatatura nu-l transforma - unicul lucru care te poate face sa-ti schimbi gandurile este dragostea. "
" Intr-adevar, dragostea era primul lucru capabil sa schimbe total viata unei persoane de la o clipa la alta. "
" In timpul intregii mele vieti, am inteles dragostea ca pe un soi de sclavie consimtita. E o minciuna : libertatea nu exista decat in prezenta ei. Cine se daruieste total, cine se simte liber iubeste la maxim. Si cine iubeste la maxim se simte liber. "
" .. fiecare dintre noi e raspunzator pentru ceea ce simte si nu putem da vina pe altul pentru asta."
" Astazi sunt convinsa de faptul ca nimeni nu pierde pe nimeni, fiindca nimeni nu poseda pe nimeni. "
" .. adevarata experienta e libertatii : sa ai lucrul cel mai important din lume, fara a-l poseda."
" Gandindu-ma cum este lumea, o zi fericita este aproape un miracol. "
" Dragostea nu este in celalalt. Este in noi insine, noi o trezim. "
" Am invatat ca asteptarea este partea cea mai dificila si vreau sa ma obisnuiesc si cu ea; sa stiu ca esti cu mine, chiar daca nu esti langa mine. "
" Viata este uneori foarte zgarcita : trec zile, saptamani, luni si ani fara sa simti nimic nou. Totusi o data ce se deschide o usa, o adevarata avalansa patrunde prin spatiul deschis. Acum nu ai nimic, iar in clipa urmatoare ai mai mult decat poti accepta. "
" Ne cunoastem numai atunci cand ne gasim in fata propriilor noastre limite. "
" Cea mai mare placere nu este sexul, ci pasiunea cu care este practicat."
" Dragostea cea mai puternica este cea care iti poate manifesta slabiciunea."
" Nu avem nevoie de niciun 'teatru' ca sa ne intalnim cu suferinta; viata ne ofera si multe alte ocazii. "
" Cand nu mai aveam nimic de pierdut, am primit totul. Cand am incetat a fi cine eram, m-am gasit pe mine insami. "
" Sexul este arta de a controla lipsa de control."

Va urma.

Un comentariu:

Marius Dumitrescu spunea...

" Sexul este arta de a controla lipsa de control."
Ca sa citez: ,,Buna rau asta! =))) '' :-"