miercuri, noiembrie 25

De ultima ora :))

Yeeey! Proful de mate nu-i prin liceu.. n-am facut mate nici marti, si se pare ca nu facem nici maine .. posibil nici vineri. Recunosc ca-mi pare bine .. e super tare cu orele astea libere .. dar totusi habar n-am ce-o sa fie cu teza care initial era programata pe 15. De cand cu 'vacanta' care incepe pe 14, s-a cam zis cu teza. Ori o reprogramam ori dam la anul. :)) Oribil.

In alta ordine de idei, se pare ca s-a confirmat un caz de gripa porceasca la noi in liceu. Dar se pare ca asta nu o sperie pe directa care sustine ca trebuie confirmate 3 cazuri pentru a se lua masura, implicit pentru a inchide scoala. Bha astia-s idioti ? Cum frate sa astepti pana se mai imbolnavesc inca 2 ? Citez : 'din clase diferite'. Cu alte cuvinte . .daca-s din aceeasi clasa .. hai sa ne imbolnavim impreuna .. stam acasa .. facem absente cu carul si le motiveaza dracu. Ca tot a fost consiliu azi, ne-a numarat diriga absentele (se pare ca am scapat, zero absente din 11. :D). In fine, nu mai zic nimic .. doar sa vina tanti de la cabinet cu gel d-ala ca am ramas fara Touch :)).

Si si si ..sambata vreau sa ma duc la Gaudeamus. Tre sa fac rost de Gazda. Am inteles ca-i geniala. Dar vreau sa ma is conving. Pentru detalii, aici.

Aveti grija de voi :>

Niciun comentariu: