miercuri, noiembrie 25

Leapsa.


Cat e ceasul?

20:33
Numele tau este?
Alexandra.
Porecla?
Uhmm .. Alexa ?
Tatuaje?
Nu am.
Culoarea ochilor?
Caprui.
Locul in care te-ai nascut?
Bucuresti.
Mancare favorita?
Nu prea am preferinte.
Ai fost vreodata in USA?
Nu.
Ai infasurat vreodata pe cineva cu hartie igienica?
Nu :))
Ai iubit pe cineva atat de mult incat sa-ti vina sa plangi?
Yep.
Ai fost implicat in vreun accident de masina?
Nu.
Crutoane sau bacon?
Ambele.
Zi favorita din saptamana?
Sambata.
Resturant favorit?
Nu am.
Ce sport iti place sa urmaresti?
Fotbalul.
Bautura favorita?
Mai multe.
Inghetata favorita?
Cu vanilie sau caramel.
Walt Disney sau Warner Bros?
Ambele.
Restaurant fast food favorit?
Spring.
Ce culoare are dormitorul vostru?
Portocaliu (proasta alegere!)
De cate ori ai copiat la vreun examen?
Conteaza? :))
De la cine ai primit leapsa asta?
Am furat-o.
Ce faci de obicei cand te plictisesti?
Citesc sau pur si simplu stau.
La ce ora mergi la culcare?
De cand cu invatatul dimineata .. 10-11 cel tarziu.
Ultima persoana cu care ai luat masa la restaurant?
Hmm .. nu mai tin minte.
Ce asculti in momentul asta?
Jay Z feat Rihanna - Run this town.
Care e culoarea preferata?
Mov.
Mare sau lac?
Mare .
Ai ramas vreodata fara benzina la masina?
Nu am masina.
Ce preferi pisica sau catel?
Greu de ales.
Ce anotimp preferi: vara sau iarna?
Amandoua.
Esti solo?
Da.
Esti indragostita de cineva?
-
Cit e ceasul?
20:38

[merge mai departe la Kryssu, Marius si cine mai vrea s-o ia.]

2 comentarii:

Suflet naiv spunea...

"Ai fost vreodata in USA?" Cam penibila intrebarea

Marius Dumitrescu spunea...

Eu? De ce eeeeu? :))