duminică, februarie 7

Lene.


Uff .. la naiba. De maine gata. Gata cu timpu` pierdut aiurea pe mess pana dimineata, noptile nedormite, plimbarile de seara la minus cateva grade. O sa-mi lipseasca zilele alea. Numai gandu` ca incepe scoala ma face sa-mi doresc sa nu ies de sub patura.

Ninge fara oprire .. iar la stiri au anuntat ca scolile 1-8 vor fi inchise. Liceele insa, nu. E discriminare .. da' nu mai comentez. :)) Zau ca m-am plictisit de atata zapada, cand eram mica mai era cum mai era .. insa acum deja e exagerat. Imi place zapada, dar in limita bunului simt. Astept cu ardoare primavara .. hainele subtiri .. vantul ala placut .. nici prea rece nici prea cald.

Ma gandesc cu groaza ca vine luni. Cine mama ma-sii a inventat zilele de luni ? Dupa un weekend de leveneala si lipsa de ocupatie vine marele monstru. Sper ca in semestrul asta sa fac fatza mai bine trezitului de dimineata, dusmanul meu de temut :)) si sa imi mearga bine cu scoala. Cam atat si de restu` caramele. :)) .. Ne mai auzim, aveti grija de voi.

Niciun comentariu: