marți, februarie 24

breakin' the habit!

Si pan' la urma ce-ti pasa tie .. ?

Ma simt excelent cand nu scriu articole filozofice, pline de cuvinte mari care nu mi se potrivesc. Azi n-am avut o zi prea reusita, testul de la mate mi-a pus capaaaac! .. E ultima saptamana cu nea Raducu ('tui chelia aia) ... dupaia o luna .. freedom :x ..

Ce fac acum ? Paii .. tocmai m-am uitat la un meci nu prea spectaculos .. Inter-Manchester .. Ronaldo ruleaza ca si acum 2 ani cand eram fana declarata si disperata :)) (inca duc dorul celor peste 1000 de poze cu el din pc .. dar trecem peste) .. momentan profit de ocazie ca a mai ramas jumatate de ora din ziua mamei .. ma indop cu ciocolata si beau sampanie. Singura. Restul dorm. Si noaptea-i a mea. Si mi se rupe graaaaaav ca maine iar va fi o zi naspa. Nici macar nu-mi pasa ce consideri tu. (scurt moment de revolta, o sa-mi treaca!).

Ceva de obiectat ? Asa ziceam si eu :) Mori ma!

[acest text este un pamflet si trebuie luat ca atare. Nu de alta, da-s prea ametita .. tastele le nimeresc din 2 in 3 .. asa ca mai bine ma opresc din scris decat sa incep sa zic alte tampenii.]

Later edit : Mi s-a urcat sampania la cap si doaree!! .. :-< .. imi cer scuze cand ma trezesc. Brb pana maine.

Niciun comentariu: