joi, februarie 12

De vorba cu ...


O sa spuneti ca sufar de mine postand conversatii & co, dar sunt unele lucruri pe care le spun si ma simt oarecum mandra de mine ca am facut-o .. so .. here it goes. (am scos numele respectivului ca sa nu pun pe nimeni intr-o lumina proasta or smth)


xyz: cand ma intalnesc cu o fata
xyz: raman fara cunvinte
xyz: nush ce draq sa mai fac
xyz: una in cap
xyz: si gata
aLeCsa: eh . tre sa treci peste asta :P .. cand o sa fi cu prietena ta ce o sa faci .. ? invinge-ti timiditatea .. ca nu te ajuta .. mai mult te inchizi in tine .. si nu-i bine asa..
xyz: pai si cum ?
xyz: ...
aLeCsa: in timp ..
aLeCsa: dar tre sa si vrei ..
aLeCsa: stii cum eram eu in generala ..?
xyz: cum?
aLeCsa: nu ridicam ochii din pamant .. eram retrasa asa :)) ..
xyz: ai baut ceva
xyz: ?
aLeCsa: dar usor usor .. am invatat sa ma integrez
aLeCsa: nu
aLeCsa: de ce?
xyz: de ti-a trecut
aLeCsa: nu mi-a trecut in totalitate..
aLeCsa: inca sunt destul de timida. ..
xyz: da
aLeCsa: dar am crescut, m-am maturizat :))
aLeCsa: si acum nu-i chiar asa evident
aLeCsa: :P
xyz: dar eu ma pierd de tot
xyz: nush ce sa mai fac
xyz: complet
xyz: alta lume
aLeCsa: te inteleg perfect ..
aLeCsa: si eu ma pierd .. foarte des ..
aLeCsa: dar e o chestie aici .. tre sa inveti sa te controlezi :P
xyz: dar eu cu baietii nu
aLeCsa: pai nici eu cu fetele:))
aLeCsa: e normal
xyz: dar la fete
xyz: total
xyz: :((
aLeCsa: toti trecem prin asta .. timiditatea o invingi in timp .. :)
xyz: da dar in momentele
xyz: cele mai importante
xyz: ....
aLeCsa: gandeste-te ca esti super baiat .. si n-ai de ce sa te inchizi in tine :P ..
aLeCsa: sau sa vrei sa pari altfel doar pentru a da bine ..
xyz: da
aLeCsa: cel mai bine e sa fi tu .. si totul e ok
aLeCsa: :)
aLeCsa: si noi fetele avem tendinta sa vrem sa parem altfel, doar pentru a impresiona ..
aLeCsa: dar e aiurea .. pentru ca nici baietii nu-s fraieri .. si se prind de asta ..
aLeCsa: dupaia picam prost..
xyz: da
aLeCsa: asa si voi :P .. nu tre sa va dati mari sau astea ..
xyz: eu prind greu
aLeCsa: ca n-aveti de ce..
xyz: asta e anturaju
xyz: asa si la mine
aLeCsa: pai si tu ce preferi .. ? sa fi la fel ca toti ceilalti .. ? sau sa simti ca esti altfel, dar deosebit prin faptul ca nu vrei sa-i copiezi pe restul ?:P
xyz: da
xyz: vreau sa fiu eu insumi
xyz: reusesc uneori
aLeCsa: si ce te opreste?
aLeCsa: foarte bine, continua tot asa ..
xyz: .......
aLeCsa: ca ai mult de castigat :)
xyz: tre sa caut o prietena
xyz: neaparat
aLeCsa: crezi ca o prietena te va face sa te simti implinit ..?
xyz: o mica parte
aLeCsa: mai intai trebuie sa te accepti pe tine, apoi sa cauti pe cineva sa-ti fie alaturi ..
xyz: ma face sa uit de multe
aLeCsa: pentru ca daca tu nu crezi in tine, cum poti cere altora sa faca asta?
xyz: suferinte
xyz: vrajeli
xyz: chestii
aLeCsa: da .. asa e .. si fetele si baietii din ziua de azi sunt mari javre .. majoritatea nu vad dincolo de aparente ..
xyz: nush ce sa fac
aLeCsa: si considera ca daca arati bine sau asa .. e de ajuns..
aLeCsa: cand de fapt..
aLeCsa: ceea ce ai in cap e mai important decat aspectul fizic :P
xyz: da
xyz: normal
xyz: da dar ca sa cunosti cum gandestre
xyz: tre sa vb cu ea mult
aLeCsa: nu neaparat..
xyz: mult ca sa o intelegi
aLeCsa: cand inveti sa cunosti oamenii
aLeCsa: e de ajuns sa schimbi cateva vorbe
aLeCsa: ca sa-ti dai seama de felul de-a fi al fiecaruia..
xyz: la tine e usor a avut cine sa te ajute
xyz: eu la fete e mai greu
aLeCsa: cine m-a ajutat ?
xyz: nush
xyz: asa zic eu
aLeCsa: neah .. nu m-a ajutat nimeni ..
aLeCsa: cam singura mi-am format personalitatea .. poate gandesc prost si gresesc .. dar asta-i felul meu ..
aLeCsa: nu ma mai schimb pentru nimeni si nimic ..:-j
xyz: da
xyz: dar tot il bat p-ala
aLeCsa: =)))))

...

Niciun comentariu: