luni, februarie 2

O s-o intreb ce face in weekend.


" - Fred, de ce persoanele pe care le plăcem în acest moment sunt intangibile, şi cele tangibile sunt complet de neplăcut ? De ce continuăm cu chinuitoarele amatorisme ale jocului întâlnirilor amoroase ? De ce ne iubim prietenii şi ne plac necunoscuţii nepotriviţi ? De ce gândim ca nişte domni şi acţionăm ca nişte mârlani ?
- Jack, tu eşti îndrăgostit de Leila. E singura fată pe care o adori şi placi. Pare să scoată ce e mai bun din tine. De ce nu recunoşti asta faţă de tine însuţi şi apoi faţă de ea ? Aşa vei ajunge la o finalizare şi apoi poţi trece mai departe, îţi poţi lua o afurisită de slujbă şi te poţi alătura restului omenirii.
- Ce, crezi că mă va refuza ?
- N-am nici cea mai vagă idee. Dar n-o să aflii în veci dacă n-o întrebi.
De fapt are dreptate. Era al dracu' de elementar, dar el a pus punctul pe i. Mereu am dat târcoale cu laşitate problemei, sperând ca ea să-şi dea seama de sentimentele mele prin ceaţa buimăcelii alcoolizate şi a aluziilor subtile. Cu toate conversaţiile, apropierile şi prietenia, nu i-am spus niciodată din toată inima ce simt. În schimb, stau aici la laptop, înregistrându-mi gândurile meschine în jurnal, frustrandu-mi simţămintele şi simţindu-mi frustrările, refuzând să mă gândesc la un eşec, nedorind să fac saltul în necunoscut, trăind într-o fantezie călduţă fiindcă mi-e prea teamă să încerc realitatea.
N-am mai vorbit cu ea ca lumea de secole. Am l
ăsat sa se piardă apropierea. O s-o intreb ce face in weekend. "

Douazeci si ceva, Iain Hollingshead.

Niciun comentariu: