joi, februarie 19

Oare cum ar fi daca si eu la randul meu as uita de toti ?


Am cam revenit .. dupa o absenta indelungata .. si nu, nu va luati dupa articolele anterioare .. data postarii lor am modificat-o eu .. astfel ultimul articol a fost intr-adevar publicat pe 12.02 .. urmatoarele sunt de astazi.
Oricum .. ceea ce m-a adus aici de o stare de spirit nu tocmai la locul ei. Sunt foarte dezamagita .. de cam tot ce-i in jur .. dar in special de ceea ce am aflat. Si chiar nu ma asteptam. N-are rost sa o lungesc .. fie ca persoana respectiva se simte sau nu .. nu imi pasa. N-am de gand sa procedez la fel ca inainte .. sa fac totul numai pentru ceilalti .. am sa fiu si egoista. Desi nu stiu cum, voi incerca! .. Si da, tu ai vrut-o! ;)

Citez un status : Alex Z* : .. Nu mai fi suparata ca nu se merita .. ai cel mai valoros lucru de pe pamant .. prieteni adevarati :X

* un prieten deosebit. Apreciez sincer toate cuvintele frumoase ... si mersi si tie varmeo .. stii tu cum sa ma pui pe picioare.

O noapte placuta :)

Niciun comentariu: