vineri, februarie 20

Timpul nu mai are rabdare.


De cate ori ati simtit ca ati ratat o sansa pe care o asteptati de multa vreme ? Un simplu moment de neatentie .. un incident neprevazut .. si totul s-a dus (sau aproape). Ori eventual am considerat ca inca nu era timpul, si de fapt n-am pierdut nimic .. va veni si o alta ocazie si vom proceda corect, nu ? Eu cred ca nu .. caci desi ni se cere mereu acelasi lucru, rabdarea ne-am pierdut-o cu mult in urma .. cine ne-o mai da inapoi ? Se poate recupera cumva ?

Inexplicabil .. eu inca mai am rabdare. Caci mi-au fost de ajuns cateva discutii cu 'cei care se pricep' - asa ii numesc eu .. si am inteles cam cu ce se mananca toate astea. Tot ce regret .. este ca nu am facut ceea ce am simtit atunci cand trebuia .. fara sa-mi pese de eventuale comentarii, observatii .. presupuneri .. conta doar ce-mi dicta inima sa fac. Puteam s-o ascult .. dar n-am facut-o .. acum continui sa-mi bat capul intorcand situatia pe toate partile .. in stilu-mi caracteristic.

Si totusi .. chiar ca suntem niste marionete in mainile destinului. Ce ironie ..

Niciun comentariu: