sâmbătă, mai 2

12:57 AM


Intrand dintr-un site in altul, am gasit o leapsa simpatica.

1. Vorba preferata : 'Bun asa'
2. Vorba detestata : 'Ene, la tabla!'
3. Drogul favorit : Ciocolata
4. Sunetul preferat : mraaawr :>
5. Sunetul detestat : unghia pe tabla
6. Ce zic la nervi : 'Dispari!', 'Mata!'
7. Pe bancnota punem : o poza cu Nea Raducu :>
8. Meseria strict interzisa pentru mine : Medic :))
9. Ma voi reincarna in : nu stiu
10. In acea zi Dumnezeu mi-ar spune : Cred ca ai gresit destinatia :))

***

1. Ariel M-Zim 5 - Detergent, parca.
2. Prima zi de scoala - boboci, multa inghesuiala si fetze mai mult sau mai putin schimbate.
3. Ploaie - 'Ahhh .. mi-era dor!'
4. August- Inca e vacanta.
5. Einstein - Unu' care cica le stia pe toate.
6. Messenger - Ceva ce-mi mananca timpul pana la vreo 2 dimineata.
7. Scame - Le vad zilnic pe pantalonii mei negrii cat si pe hanoracul in aceeasi culoare. Neplacut.

Niciun comentariu: