joi, mai 14

Zilele insorite nu sunt departe! :x

Heiiii .. am cam revenit. Cred. Stiu ca n-am mai scris de ceva zile bune .. dar nu fiindca n-am avut ce .. dimpotriva .. vestile-s multe si bune. :)) Am avut o perioada mai grea, teze una peste alta .. miercuri am scapat de ultima (nea Raducu ruleaza ca de obicei .. ). Si acum libertate .. sfarsit de an .. vine vara .. :x .. bine .. pentru mine a venit inca de prin iarna ( cand toti purtau pulovere, eu veneam in tricouri, nu-i bai! ).

Sunt confuza, dar ma simt bine. Ultimile evenimente mi-au confirmat si mai mult ideea ca nimic nu se intampla fara un anume motiv, ca viata fara probleme nu e viata adevarata .. ca desi mereu primim ba una rece .. ba alta calda, tre' sa fim mereu pregatiti sa lasam in urma trecutul .. sa ne bucuram de prezent si sa pasim fara teama spre viitor! :x

Aveti grija de voi, noapte buna!

Niciun comentariu: