miercuri, mai 6

O zi de .. cacaaat!


La dracuuuu!! .. Era imposibil sa nu se intample ceva nasol azi. Doar e una din zilele cand ma trezesc foarte bine dispusa si am un chef nebun de ras si caterinca. Buuun .. incep sa ma descarc. Cei ce nu inteleg anumite frustrari si nemultumiri ale unei adolescente nervoase (in momentul de fatza) sunt rugati sa nu-si mai piarda timpul si sa faca click pe X-ul din coltul din dreapta al paginii, multumesc anticipat. :))

Pentru inceput, tin sa spun ca am intarziat la prima ora intrucat o mare parte din drumul catre minunatul liceu este in constructii .. si deh .. o minte 'stralucita' ca a mea nu putea avea ideea decat sa ramana in masina pentru a suporta calvarul .. inghesuiala si tot soiul de mirosuri dubioase. Pana aici e peerfect. Ajung in clasa, diriga se uita ciudat la mine 'cum se face ca intarzii?' .. deh .. 'se circula greu, doamna!' (nota: sunt si respectuasa in puii mei!). Incepe prin a tine un discurs interminabil despre faptul ca dupa corectarea lucrarilor de ieri (adica marti) este dezamagita ca multi au copiat si etc. Evident ca nu m-am simtit .. un singur cuvant stiu sigur ca i-am dat Simonei, in rest nimic (si sunt inca in deplinatatea facultatilor mintale, va rog!). Nu stiu cum se face ca dintr-o data o aud .. 'aaa da .. si Alexandra si Simona' . Deci claaar .. ramasesem proasta ! Cum frate .. daca as fi copiat mai ziceam .. da mah e vina mea, e ok .. dar asa ? Si mai zice ca lucrarea e identica!! O_o .. identic e creierul ei cu cel al unei gaini. :|

Buun ... revenim. Citez de fapt 'Aveti de ales .. va dau 1 in catalog .. sau mai dati o data lucrarea'. Evident ca am mai dat o data. Ceruse 15 randuri despre nu stiu ce aberatie .. in fine.. n-are importanta. I-am scris 16, ii duc lucrarea. Totul e bine. A2a ora ( ca la noi dirigentia si engleza nu au nicio diferenta .. deci implicit 2 ore de engleza..) .. aduce lucrarile .. cand vad pe foaie .. 8 :|:|. Cum 8 ??? Pentru 2 greseli ? Si nici alea nu erau greseli pe bune .. era doar o forma de exprimare care i-a cam stat dansei in gat, asa cum ii stau si eu de altfel :). Urmeaza apoi niste 'declaratii' la cald .. la faza de marti cu Victor si Ilici .. trecem si peste aia. Toti radeau in hohote, evident ca si eu .. la care diriga striga la mine sa tac. Ooook . La sfarsitul orei m-am dus sa vorbesc, sa ma asculte de acum si sa-mi dea inca 2 note .. sa iasa media ( nu ma interpretati gresit, nu-s o obsedata de note mari sau vreo tocilara .. dar cand nota naspa se datoreaza profului care nu stie sa noteze, atunci nu-mi convine!). Evident ca am incercat sa-i explic ca nu am copiat, ca s-a intamplat doar ( doar nu o dadeam in gat pe Simi) .. la care diriga ' Da.. o sa te ascult .. dar oricum, nota e pentru comportament. ' Wtf ?? .. Comportament .. ? Ce legatura are comportamentul cu asta ? Din cate stiu eu , criteriul principal de notare este cultura generala, respectiv cunostintele elevului la materia respectiva. Absente n-am, media la purtare e ok .. nu ma iau in gura cu profii (desi ma abtin deseori sa nu le zic in fatza ce merita !! ) .. atunci care-i problema .. ? AAa da .. am uitat .. eu sunt aia care in a9a, cand am fost de serviciu .. am 'indraznit' sa port niste amarate de margelutze roz la gat, asortate cu teneshii din picioare. Imi pare rau atunci ca-s fata si ma imbrac ca una. Scuzele mele ! :|

Mah poate-s eu prea absurda .. dar am o mare boala p-astia care nu fac decat sa nedreptateasca pe cate unul. Nu suport nedreptatea si pace! Si ceea nu inghite diriga e ca pur si simplu eu nu pot sa-i dau mereu dreptate, pentru ca n-are. Ok .. e in varsta .. respectele mele .. e trecuta prin viata si are dreptul sa ne zica ce-i bine si ce-i rau. Nimic de obiectat. Dar sa nu-mi impuna mie ce sa cred si cum sa fiu, pentru ca asta n-am s-o fac! Si nici falsa nu pot fi, d-asta nici n-am sa pup vreodata in cur pe cineva, n-am cum, nu imi sta in fire!

Cireasa de pe tort .. cand am ajuns acasa .. am dat de un ratat care freca menta la mine la bloc .. si a considerat ca-i cazul sa enerveze pe cineva. Nu mai detaliez ca n-are sens. Oricum tipu' e un maaaare cacanar! Asta-i clar :)

Si ca totul sa fie parfum .. le-am povestit alor mei faza cu diriga .. descarcandu-ma .. ca deh .. doar sunt ai mei si ma inteleg mai mereu. Iata ca azi mi-au dovedit contrariul. Cel putin tata. Stiti voi ... la nervi spui multe, in special asa zise 'vulgaritati'. Mi-a scapat si mie 'imi bag picioarele' si 'i-am umplut dirigai frigiderul' si gataaaa. Cum domne imi permit sa vorbesc atat de vulgar? Daca el nu vorbeste asa, eu de ce o fac? Asa tupeuuuu .. nu-i frumos pentru o domnisoara! Ete fleosc! In gandul meu .. 'daca-mi bagam ce n-am .. atunci eram cu adevarat vulgara.'

Sunt constienta ca-s o impulsiva si jumatate .. si la nervi fac urat .. dar in momente d-asta n-am nevoie de alte reprosuri .. ci doar de cateva vorbe bune.. sau macar sa ma lase sa ma descarc si apoi sa vorbim ca oamenii.. nu asa. M-am simtit aiurea .. zau .. dar pana mea .. numai eu stiu ca m-am abtinut azi sa nu ma iau cu diriga in gura pe bune .. atunci sa-mi zica ca-mi da nota mici datorita comportamentului. Pana una alta .. imi mentin parerea .. lumea-i tare jegoasa .. si nedreptatea ruleaza grav. Muriti bah!


O noapte placuta.
Aceeasi Alexa :)

2 comentarii:

kryssu spunea...

iubirea mea..calm.. ca si eu m-am apucat sa fac crize de nervi de marti..si nu stia mama cum sa ma mai calmeze...
profii sunt niste frustrati ca au salarii mici sau mai stiu eu ce...si vor sa arata k au putere asupra noastra...dc crezi k vaca ne-a dat 50 de propozitii pana data viitoare spunandu-i ca avem teze? e proasta da-o-n masa....
in leg cu tatal tau..stiu cum e...si tata face la fel..tre sa ma abtin..
gata..am scris destul:P..pooop:*

Alle spunea...

Mersi de intelegere :( ...:*:*