marți, mai 26

I'm aliveeee!!


Oficial imi iubesc tatal:X Nu il iubesc, de fapt il ador! .. Uhmm .. prost am formulat. Rectific .. si inainte il iubeam si adoram .. insa dupa tot ce-am vorbit .. si m-a facut sa inteleg .. am realizat cat de mult inseamna sa ai pe cineva langa tine, care te cunoaste perfect, cu care semeni leit .. si care te iubeste mai mult decat orice pe lume.

Ce-am facut azi .. ? Simplu .. cum am fost sfatuita 'Fa ceea ce simti'. Si asta a fost. Detalii nu ma obosesc sa dau .. prefer sa le tin pentru mine. Nu din egoism & co .. doar ca nu asta e prioritar acum. Ce simt .. ? Libertate .. si independenta. Nu stiu insa si in ce masura, dar nu-mi pasa. Faptul ca incep sa ma simt impacata cu mine e tot ce conteaza. Stiu ca poate suna copilareste .. dar sa-l aud pe tata 'sunt mandru de tine .. esti matura .. gandesti bine' .. mi-a facut un mare bine!
Imi cunosc prioritatile .. si stiu de ce sunt in stare. Tocmai d-asta viata nu ma mai streseaza nicicum! Nu ma grabesc .. nu mai astept nimic iesit din comun. Ador lucrurile simple, neinsemnate .. insa nu ma MAI multumesc cu putin! :)
Fara sa filozofez sau ceva asemanator .. consider ca in viata trebuie sa faci ceea ce-ti face cu adevarat placere, fara sa fii nevoit sa te minti singur sau pe cei din jur. Sentimentele sunt singurele lucruri ce nu se pot schimba .. fie ca vrei sau nu .. continui sa le ai, fara sa-ti mai pese de ceea ce zic ceilalti. Pentru ca tu esti stapan pe ceea ce vrei si simti. Asta nu-ti poate lua nimeni. Si concluzionand ... daca ai rabdare si stii sa crezi, sa speri ... uneori timpul le rezolva pe toate. :)

Niciun comentariu: