sâmbătă, mai 16

La dracu! Urasc la maxim ultimile saptamani de scoala! Note pauza, toti profii au pretentii .. toti vor teste, ascultari & co. Si culmea .. in aceleasi zile. Incredibil ma! Momentan lucrez la niste fise pentru fizica, materie la care cica luni dau lucrare.Nu. Nu stiu nimic si nici nu pricep ceva. Am terminat 'schemele' la bio pentru testul de joi, tema la istorie pentru ascultarea de luni. Mai am la mate unde incepem recapitularea (pe care trebuia s-o facem inainte de teza, da' in fine!). Si cam asta e .. sunt stresata .. dar am si motivele mele de bucurie ..:x:x .. cine stie cunoaste.:">



[Is it you, is it you .. maybe you're the one I've been waitin' for .. :x]

2 comentarii:

kryssu spunea...

aolo lasa-ma..ca sunt la fel ca tine...nu inteleg tema la psiho..acu fac fisele la fizica..mai am la mate..ma doare capu deja..mor de nervi X(

Alle spunea...

@roxy : ehe .. mie-mi spui ? ;))