joi, mai 21

I want to live, not merely survive.


" Nu pot sa spun ca ma simt nemaipomenit in legatura cu ce s-a intamplat, dar ce poti sa faci..? Trebuie sa joci cartea pe care o primesti. "

" Prietenia noastra era de nezdruncinat. Brusc, ma simt aproape ca si cum nu ar mai tine la mine. De parca ar fi crescut si si-ar fi dat seama ca intre noi nu era decat o mare nebuneasca poveste de dragoste de pustani. Cum am facut cu Sean cu cinci ani in urma. Si in loc sa o tai de la radacina, o tii doar la distanta si speri ca destinul sau spatiul vor largi prapastia si pierderea prieteniei nu va fi atribuita nici unui lucru neplacut. Va fi doar socotita una dintre chestiile alea nevinovate, de genul doar ne-am indepartat unul de altul. "

" ...[..] Ma indoiesc ca vreuna din ele si-a tras-o pentru simpla placere de a si-o trage. In asta consta toata tragedia maturizarii. E unica perioada din viata cand poti doar sa intinzi mana si sa capeti atata placere si nimeni n-o sa te acuze pentru ca ai facut asta. E unica perioada din viata cand te poti purta ca o tarfa absoluta si sa scapi basma curata. Dar majoritatea adolescentelor isi consuma adolescenta fara sa stie nimic din lumea epicureana in care traiesc. Forta lor li se dezvaluie in ceata frustrata a retrospectivei. "

" .. Dupa cum vad eu lucrurile, daca iubesti pe cineva, vrei ca acea persoana sa fie fericita chiar daca asta inseamna sa o faca lata cu amicii. Nu am timp de boi gelosi, care-si tin iubitele sub cheie."

" Daca exista dragoste, orice satisfactie sexuala, indiferent cat de egoista sau periculoasa ar fi, poate fi justificata. "

" Ii gasesc scuze, incerc sa vad lucrurile din punctul ei de vedere. Pur si simplu nu pot sa cred ca fata asta pe care o iubesc cu atata intensitate, alter egoul meu, sufletul meu pereche, mi-ar da in cap asa. Ma urasc pentru asta, dar trebuie sa o fac. "


Rebela, Helen Walsh.

Niciun comentariu: