marți, iunie 2

D-ale mele.


Incep seria de articole pe luna Iunie fara sa va mai urez, cu intarziere ce-i drept, binecunoscutul 'La multi ani de ziua copilului', caci oricum nu mai da nimeni 2 bani pe asta. Toti sunteti maturi si independenti, dar caracter zero!

Ce mai e nou.. Pai .. de unde sa incep ? Am capatat o mirobolanta raceala, inca de sambata cand am fost sa-mi iau niste carti (deh.. ma transform usor usor intr-o maniaca =] ) si m-a prins ploaia, care in general imi place .. insa acum asa a fost sa fie. Hapciu!

Mi-am facut o mie de nervi dupa ce-am primit un telefon. Nu detaliez caci dupaia circula vorba si nu-mi place (ma cam 'citesc' cunoscutii .. si d-aia) .. Dar ma intreb eu asa .. Cu ce drept sunt trasa la raspundere pentru inconstienta altora ? Mai pe romaneste .. Bai fetita .. daca urla hormonii in tine si chiar simti nevoia sa afli tot mai multe legate de subiect, Google it papusa! Nu ma baga pe mine la mijloc pentru curiozitatea ta. Consider ca am tot dreptul sa citesc ce vreau, e democratie .. am 16 ani si sunt vaccinata! Atata timp cat cei care sunt in masura sa-mi interzica ceva nu o fac .. nu vad de ce ar trebui sa dau socoteala persoanelor ca tine. Si hai ca .. n-ar fi vorba de mine .. stii bine ca nu dau 2 bani pe parerea celorlalti .. dar aici e la mijloc cea la care tin cel mai mult pe lumea asta! Fa tot ce te taie capul, de mine nu-mi pasa .. dar orice pana la mama!

Doamne .. chiar ma intreb. Ce parinti sunt mah astia ? Nu zic sa lasi copilul/adolescentul de capul lui .. dar atata timp cat tinzi sa ii interzici lucruri absolut banale si inofensive la aceasta varsta .. el va continua sa-ti faca in ciuda .. si sa-ti demonstreze ca oricat l-ai tine din scurt .. el era 'personalitate' si tre' sa arate ce poate! D-asta sunt de parerea ca sfaturile si ajutorul au si ele rolul lor .. insa pentru a face selectie intre bine si rau .. si pentru a constientiza diverse greseli specifice varstei, adolescentul trebuie lasat sa actioneze de cele mai multe ori de capul lui (fara sa depaseasca limitele) .. caci apoi singur realizeaza ce e bine si rau.

Cam atat am avut de spus .. sunt insa recunoscatoare unei persoane care a avut grija sa ma scoata din starea aia naspa :):*

Niciun comentariu: