marți, iunie 16

Oare trebuie sa pierzi pentru a stii ce vrei..?


Aiurea e. In afara de orele de sala .. la care ma duc cu mare entuziasm .. si ma intorc cu o maaare febra musculara (care ar trebui sa dispara in cateva zile .. deh .. daca nu-s obisnuita..), parca n-am nicio bucurie. Cu ai mei situatia e asa cum e .. azi ne intelegem bine, apoi ne certam .. si tot asa. Ii inteleg si pe ei ca le au pe ale lor .. dar pana mea .. la mine cine draq se mai gandeste mah?
Ma simt obosita .. si fizic si psihic. Ultimile noutati m-au dat total peste cap. Si nu, nu e gelozie. Chiar deloc. Sunt doar .. uhmm .. foarte surprinsa. E incredibil cum unii isi pot schimba parerea atat de repede, implicit si asa zisele sentimente. Recunosc, poate ma incearca si acel egoism pe care fiecare il are atunci cand se simte dat la o parte .. sau inlocuit.

Sunt genul de persoana careia ii place sa creada ca n-a pierdut nimic,
Sau a pierdut doar lucruri care nu i-au trebuit.

Nu stiu in ce masura ar trebui eu acum sa-mi dau palme, strigandu-mi in fata cat am fost de proasta. Ca la urma urmei, mi-am facut cu mana mea. Si tocmai d-asta, nu regret nimic. Decizia a fost a mea .. desi la inceput ma simteam foarte libera si impacata .. acum insa .. parca imi lipseste ceva. Mi-e dor de momentele cand visam cu ochii deschisi la cate-un 'el'.. facandu-mi iluzii .. ce dispareau o data cu rasaritul soarelui .. prefacandu-se in scrum.

Niciun comentariu: