joi, iunie 11

Maybe you need somebody different.


" Sa nu arati nimic de teama sa nu te simti slab - n-am sa pricep niciodata asa ceva. "

" Imi spuneam : Hai, trebuia sa plangi o data si bine. Sa-ti seci lacrimile, sa storci buretele, sa pui la zvantat corpul asta mare si trist si pe urma sa intorci pagina. Sa te gandesti la altceva. Sa faci un pas, apoi altul si sa iei totul de la capat. "

" Fiecare gand ma tragea si mai la fund. "

" Cateva cuvinte aspre .. n-ar schimba nimic .. dar mi-ar facea atata placere. Atata placere, daca ai stii. Da, e jalnic. Sunt jalnica. Totusi, cateva cuvinte hotarate, usturatoare .. asa cum stii atat de bine sa spui.. Le merit, la urma urmei. "

" - Dar ce vor ..? [..] Un cuvant de incurajare ?
- Curajul celor care dimineata se privesc in oglinda si articuleaza raspicat, numai pentru ei, aceste cuvinte : 'Am dreptul sa gresesc?'. Doar cuvintele astea. Curajul sa-ti privesti viata in fata, sa nu vezi in ea nimic potrivit, nimic armonios. Curajul de a face praf totul .. de a distruge totul .. din egoism ? Din pur egoism ? Si totusi nu .. Atunci ce e? Instinct de supravietuire .. ? Luciditate ? Frica de moarte ?
Curajul de a te infrunta. Macar o data in viata. De a te infrunta, pe tine insuti. Numai pe tine. In sfarsit. 'Dreptul de a gresi', o expresie scurta, un crampei de fraza, dar cine sa ti-l dea? Cine in afara de tine ..? "

" Nu stiam ca se poate iubi atat. In sfarsit .. in orice caz .. credeam ca nu sunt programat sa iubesc in felul asta. [..] M-am indragostit asa, ca atunci cand faci o boala. Fara sa vreau, fara sa cred .. impotriva vointei mele si fara putinta sa ma apar dupa aceea. "

" Nu ma iubesc destul ca sa dau vreo importanta vorbelor mele. Cantareste-ti vorba inainte, spune proverbul. Eu mi-o cantaresc tot timpul, prea mult chiar. Ii descurajez pe cei din jur.. Nu ma iubeam inainte sa o intalnesc pe ea si ma iubesc chiar mai putin de atunci incoace.. [..] Si pe urma, nu stiu sa ma fac iubit. "

" Si cu cat o ignoram, cu atat ma indragosteam de ea. "


O iubeam, Anna Gavalda.
[din nou >:)]

Niciun comentariu: