joi, iunie 25

Si nu mi-e usor .. chiar nu imi e.

Franturi dintr-un vis ..

" - Te vad altfel, schimbata ...
- Ce anume ti se pare diferit..?
- Nu stiu ce sa mai cred .. ceea ce ieri mi se parea adevarat, azi se dovedeste a fi doar o banuiala, o presupunere gresita. Acum nu ma mai pot baza pe intuitie .. caci nimic nu mai are logica.
- Dar a avut vreodata ..?
-Nici asta nu mai stiu. Spune-mi tu .. E prea devreme sau e prea tarziu ?
- De ce eu ?
- Altcineva nu ma poate ajuta, cred in tine.
- .. Si eu daca nu credeam, cine sa creada pentru mine ..? Vrei ajutorul meu .. pe mine cine m-a ajutat?
- Iti inteleg durerea .. dar crede-ma ca si pentru mine a fost neplacut.
- Neplacut .. ? Nu mi-ai vazut niciodata durerea .. si daca ai fi vazut-o, ai fi ales placerea!
- Nu mai esti aceeasi ...
- ... Si nici eu nu mai stiu cine sunt.
- Dar cum ramane cu toate astea .. ? Iubirea-i mult prea capricioasa ca s-o cuprinzi in cliseele silogismelor.
- ...
- Ma urasti .. asa-i ? Prea te-a durut minciuna, si apoi .. ura e intotdeaua mai puternica.
- Copil .. de-o mie de ori copil .. De m-ai fi cunoscut macar pe jumatate cat ai pretins ca ai facut-o n-ai mai pune atatea intrebari ..
- Pff .. recunosc. Nu te cunosc .. pentru ca nici n-am incercat. Am luat lucrurile ca atare fara sa tind la mai mult.
- Vezi tu .. ce-a fost o data nu mai poate fii. Visele pierdute nu vor reveni .. daaarr ..
- Nu e nevoie sa mai spui altceva .. plec oricum.
- .. daaar ..
ar fi prea putin sa spun ca mi-e dor de tine. "





*nu-mi apartine in totalitate.
*contine versuri si citate
*personajele sunt partial imaginare.
*concluziile le stabiliti voi.

Niciun comentariu: