luni, decembrie 28

Alta leapsa ..

Am primit o leapsa de la Marius. Cica una mai filozofica .. uhmm . hai sa vedem.

1. Ce vârstă ţi-ai da dacă nu ai şti câţi ani ai?

Uhmm .. nu stiu exact. Deseori cred ca mama m-a nascut cu mult inainte de '92 .. din mai multe privinte. Probabil mi-as da o varsta mai mare.

2. Ce e mai rău: să eşuezi sau să nu încerci?

Daca m-ar fi intrebat cineva asta acum vreo 2-3 ani sa zicem .. spuneam lejer 'sa esuezi'. Asta pentru ca am teama de esec. Dar .. circumstantele m-au vazut sa vad mai bine cum sta treaba .. asa ca acum consider ca mai bine incerc decat sa-mi dau palme dupaia ca n-am facut-o.

3. Dacă viaţa e atât de scurtă, de ce facem multe lucruri care nu ne plac?

Pentru ca din pacate suntem pusi in situatii neplacute din care rezulta compromisurile pe care vrem nu vrem, le facem. In plus .. sunt mult prea putini care stiu cu adevarat ce vor, capabili sa aleaga ce le place si ce nu.

4. Când ţi se pare că s-a vorbit şi s-a făcut totul, ţi se pare că ai vorbit mai mult decât ai făcut?

Pfff .. ciudata intrebare. Dar eu zic ca da.

5. Dacă moneda naţională ar fi fericirea, cât de bogat ai fi?

Nu m-ar da banii afara din casa .. dar nici nu m-as plange (prea mult).

6. Care este lucrul pe care ai vrea să îl vezi cel mai mult schimbat la oameni?

Cu riscul de a-l plagia pe Marius, tot mentalitate zic si eu. Modul de gandire isi cam pune amprenta de cele mai multe ori pe actiunile noastre .. de-asta si eseurile sau castigurile.

7. Faci ceea ce ai visat că faci sau faci ceea ce faci pentru că împrejurările te-au adus aici?

Nu tocmai. Momentan nu fac nimic semnificativ .. las viata sa-si urmeze cursul. Daca pot schimba ceva, ar fi bine.

8. Dacă media de viaţă ar fi de doar 40 de ani, ţi-ai trăi viaţa diferit?

Daca diferit inseamna sa-mi schimb felul de-a fi, nu. As face totul la fel (cu mici exceptii) .. incercand insa sa nu mai las viata sa treaca pe langa mine. Mai pe scurt .. m-as bucura mai mult de fiecare clipa.

9. Eşti mai preocupat să faci lucrurile cum trebuie sau lucrurile care trebuie?

Lucrurile care trebuie, cum trebuie. Degeaba te apuci sa faci un lucru care nu-ti este necesar sau sa-l faci doar pe jumatate.

10. Dacă ar fi să oferi un singur sfat unui copil despre viaţă, care ar fi acela?

Sa nu se grabeasca sa creasca .. nici sa uite sa traiasca.

11. Ce ai prefera să fii: un geniu stresat sau un prost fericit?

Clar, un prost fericit! Viata e mult prea complicata ca sa ma stresez si mai mult din pricina asta.

12. Ce-ai alege între amintirile pe care le ai până acum sau a fi incapabil să mai ai amintiri de acum înainte?

Hmm .. desi as putea spune ca viitorul conteaza .. trecutul e cel care ne influenteaza in mod evident. Daca nu l-ai depasit si n-ai invatat ceva de pe urma lui, la ce vrei sa te duca viitorul ? Deci .. n-as da pe nimic amintirile de pana acum .. fie ele bune sau mai putin bune.

13. Îţi mai aduci aminte de momentul acela de acum 5 ani când erai extrem de nervos şi nefericit? Mai are vreo importanţă acum?

Probabil ca nu. Life goes on!

14. Care este cea mai frumoasă amintire de-a ta din copilărie? Ce o face atât de specială?

Ar fi multe .. dar una din cele mai frumoase ar fi legata de Craciun. Nu vroiam sa adorm, tot asteptand sa vina Mosul .. dadeam ocol bradului, ma uitam dupa cadouri .. pana m-am asezat intr-un colt, mai sub crengi asa .. si am adormit bustean. Vedeam in bradutul ala un fel de legatura intre mine si Mos Craciun .. dat fiind ca apoi m-am trezit inconjurata de cadouri. (nu, n-am atipit decat vreo jumatate de ora pana m-au prins ai mei).

15. Dacă ai câştiga un milion de dolari, ai renunţa la ceea ce faci acum?

Cum am mai spus, nu fac nimic iesit din comun. Desi imi plac schimbarile .. nu cred ca as fi pregatita pentru una radicala .. plus ca banii nu m-ar influenta cu nimic.

16. Când a fost ultima oară când te-ai aruncat cu capul înainte în ceva în care credeai din tot sufletul, deşi toţi te sfătuiau să nu încerci?

Parerile au fost impartite la vremea aia. Sa zicem acum vreo 2-3 ani.

17. Când a fost ultima oară când ţi-ai auzit sunetul propriei respiraţii?

Inca o aud.

18. Care e lucrul pe care ţi l-ai dorit întotdeauna să îl faci şi încă nu l-ai făcut? Ce te opreşte?

Aici ar fi mai mult de zis ..

19. Care e lucrul pe care îl faci mai bine decât toţi ceilalţi pe care îi cunoşti?

Imi place sa ma consider diferita de ceilalti, insa nu la modul in care as fi superioara. Nu stiu daca ar fi un anume lucru pe care sa-l fac mai bine .. fiecare are atuu-urile sale .. dar .. stiu sa ascult si sa fiu o persoana de incredere .. cat si sa vad binele din orice rau. :)

Cam asta ar fi. Leapsa merge mai departe la cine vrea sa o ia.

Kryssu, Maria, Anne .. voi ce ziceti ?:D

Un comentariu:

Mr. Mathers spunea...

Ai niste raspunsuri foarte interesante...foarte fain blogul tau!