marți, decembrie 22

So this is Christmas ..


Ca in fiecare an, Craciunul aduce (de regula) cu el zapada, bucurie, vacanta, cadouri, emotii si reuniunea familiei la masa festiva data in cinstea sarbatorii.
Dupa parerea mea, insa, Craciunul nu mai e de mult ceea ce a fost. Poate e de vina si varsta, nu ca as fi prea mare, dar altfel vedeam lucrurile prin ochi de copil ce credea in Mos Craciun. Acum totul a devenit rutina, o intreaga formalitate. Alergi dupa cadouri, te duci la rude la masa (sau vine ele la tine) .. telefoane, mesaje de Craciun .. vine si revu' si asta e. Plus celebra expresie 'de Craciun fii mai bun'. De ce tocmai de Craciun .. ? Celelalte zile ale anului, aparent nesemnificative nu-s o ocazie potrivita pentru a fi bun?
Pe langa oboseala acumulata de fiecare data in aceasta perioada, mie-mi plac sarbatorile de iarna. Cum am spus, nu mai au acelasi farmec ca inainte .. ba chiar imi dau o stare de nostalgie din care ies cam greu .. dar cu toate astea e placut sa faci cadouri celor dragi, cat si sa primesti. Nu ma astept sa gasesc mare lucru sub pom si nici n-am in plan sa-i surprind pe ai mei cu cine stie ce lucruri sofisticate. Ce-mi doresc de fapt ? Sa am parte de cateva zile linistite, departe de scoala, stres & co, sa-mi treaca raceala si sa pot fi aproape de cei la care tin.
Restu` poate lipsi. Dar voi? Cum vedeti Craciunul .. ? :)


Sarbatori Fericite tuturor!

Niciun comentariu: