luni, decembrie 7

Yeeeey!!

Azi noapte n-am dormit decat vreo 4-5 ore .. am stat sa vad ce-i cu sondajele. Nu ca as fi eu mare patrioata si m-ar interesa in mod deosebit care se va numi presedinte 5 ani de acum inainte .. dar vazand cata demagogie, pupincurism si falsitate e in randul psd-istilor .. m-am bucurat enorm sa stiu cine a castigat alegerile .. si am stat cu sufletul la gura pana ce am aflat asta.

Cat de prost sa fii ma, sa iti iei toata familia si sa apari la tv, pupandu-va ca la nunta .. cu tort, sampanie si sarind intr-un picior aratand semnul victoriei ca un pusti de 10 ani care a primit o bicicleta noua ? Mai ales cand nici macar nu stii exact rezultatele ? Cat de prost sa fii sa te iei dupa niste sondaje ? :))

Pot sa zic ca m-am distrat teribil vazand ce tampenii au dat astia la tv .. si nu ma mai oftic ca n-am inca 18 ca sa fi putut vota si eu. Oricum a iesit cine trebuia sa iasa. Fortza Base` :X

Niciun comentariu: