luni, decembrie 14

Raceala.

Ce faceti dragilor? Eu sunt ceva mai bine, n-am murit inca .. deci mai am o speranta :)). Glumesc. Febra mi-a mai scazut asa ca am iesit din casa sa iau coletul de la posta (deh, am inceput deja sa ma ocup de cadouri). Pana sa ies .. cale lunga .. ca sa fiu sigura ca n-o sa ma ia raceala mai rau .. am luat cel mai gros pulover posibil .. geaca cu atata puf pe interior incat paream tripla decat sunt :)) .. blugi si desigur cizmele mele mov. :x Ce pitzi a sunat asta :)). Buun .. revenim. Am ajuns la posta. Coada ki-lo-me-tri-ca. Am stat un sfert de ora si babele & co se tot inmulteau. M-am enervat si am iesit. Am zis apoi sa trec prin carrefour sa ma uit de cadou pentru tata (parfumul lui obisnuit si atat, caci am alocatie nu salariu :)) ). Ca toti cetatenii model, am fost mai intai sa-mi iau bilet (cum am uitat sa-mi incarc abonamentul .. ) si m-am urcat in tramvai. 21-ul ca de obicei, plin de pedofili care-si baga unghiile-n gat, dezamagiti ca nu s-au inventat inca ochelarii pentru privit pe sub haine. D-aia are fata mereu castile la ea, pentru situatii de urgenta :)). Ajung la locul cu pricina, raionul cu parfumuri barbatesti (aiurea ca am nasul infundat si nu simt) .. toate tipurile de whisky, numai silver nu. Era insa un tester d-ala cu care se dau fas-fas nea Vasile & co atunci cand vin la plimbare prin bucuresti dupa o zi istovitoare de dat la sapa. Nu, nu-s rautacioasa, asta-i adevarul. O intreb pe tipa care se perinda p-acolo .. daca n-au si parfumul propriu-zis, ambalat, pentru cumparare. Tipa se uita la mine, stramba din nas de parca-i mirosea ceva urat sub el si-mi spune senin 'Doar ce e expus'. Atunci pentru ce mama masii mai lasa testerul acolo? Aaa stiu, am amintit mai sus. Nea Vasile o sa fie incantat :>.

Iar din nou tramvaiul, in sens contrar de data asta .. ajung iar la posta, cu speranta ca poate am loc macar sa arunc un ac. Uuuuu .. minune! Era ceva mai gol de data asta .. ma duc frumos la ghiseu .. rezolv .. imi iau coletul si ma abtin sa nu rad. Pe ditai cutia (desi cartea e destul de micuta) era scris aproape tot cv-ul editurii .. lipsea doar o lista ceva cu angajatii si zodiile lor, in rest totul complet .. intr-un colt era scris 'Continut : Carte'. De parca daca comandam cine stie ce alte chestii ar fi scris 'Continut : Vibrator'. Glumesc desigur. Si aberez maxim. E de la febra. Pff .. imi ador cartieru` :|. (sau nu.)



>:D<

2 comentarii:

Anonim spunea...

”Era insa un tester d-ala cu care se dau fas-fas nea Vasile & co atunci cand vin la plimbare prin bucuresti dupa o zi istovitoare de dat la sapa.”

Pff... :))) n-ai milă deloc de stomacul meu.
Cam răutăcioasă azi..tot de la răceală ? :-"

Alle spunea...

=))) n-a fost cu intentie :">

da .. tot raceala:D