marți, decembrie 8

D-ale mele.

Tocmai am terminat de jucat pool cu Pesk. Pe mess .. ca live nici nu stiu cum arata o masa de biliard. Ok, exagerez. N-am fost in apropierea uneia. :)) Am luat bataie iar si iar, pana in final cand am reusit si eu o data sa-l bat. Deh .. la jocuri n-am noroc, in dragoste nici atat. . ce sa mai .. cum ar zice blonda 'sunt piesa!!' .Ma doare capu` graaav. Dupa sala am venit acasa, dushuletz cu apa rece (facear-ar chelie astia care tot o opresc pe cea calda) si m-am intins in pat. Am luat o carte la citit .. si fara sa-mi dau seama .. am atipit. Asa un somn nesimtit ce ma luase. Cred ca am dormit maxim juma de ora .. pana cand a venit mama, total surprinsa cum de dorm la ora aia (era cam 6 dupa amiaza).

Ma seaca de puteri trezitul asta la 5 jumate. Nu stiu ce sonerie sa mai pun la alarma, tot le schimb .. nu mai suport niciuna. Ma gandeam ca ar fi o chestie dragutza sa ma inregistrez. Dar am renuntat apoi la idee. Cred ca ar fi prea stresant ca prima chestie pe care o aud dimineata sa fie chiar vocea mea spunandu-mi 'bhaaa alexo, trezeste-te!!!'. Neah. Mai mult ca sigur as incepe sa injur din prima .. si mama sa vina la mine 'neatza alex!' .. iar eu 'bagamiaaaash!'. Super :))

Bine ca o sa vina vacanta. :x


Later edit : Sa nu uit, va las astea :>


Cascada - Breathless
Asculta mai multe audio Muzica


Cascada-Never ending dream
Asculta mai multe audio Muzica

2 comentarii:

Marius Dumitrescu spunea...

Ce sa-ti bagi taica? Ce sa-ti bagi?:)))

Alle spunea...

Picioarele in apa calda :> .. aia pe care n-o am :-w