joi, decembrie 3

Asa vise .. sa tot ai.

Am avut o zi plina. In special la scoala. La prima ora, cu diriga .. am inceput sa tusesc si eu, ca tot omu` .. diriga se uita ingrozita la mine 'Imediat la cabinet si acasa!'. I-am spus ca nu vreau sa plec nicaieri, ca am mate si nu mai vreau alte absente .. dar dansa o tot tinea pe-a ei. Am fost la cabinet, inchis - ca de obicei, si n-am avut incotro decat sa-mi iau geaca si sa plec. Dar n-am iesit din curtea liceului.. am ramas la coltzul 'de fumat', asteptand sa se sune ca sa intru iar in scoala. Urmatoarea ora - Mate. Nea Raducu s-a intors, implicit si starea mea de euforie din fiecare zi de marti, joi si vineri. Desigur ca glumesc. :)). Buun .. orele ca ore, am ramas doar la mate, profu insistand de asemenea sa plec 'Alexandra nu arati prea bine, de ce nu te duci mai bine acasa?'.

Am venit acasa .. somn de voie de la 1 la 4. Cum nu dormisem prea bine azi noapte, de fapt, mai deloc . .am zis ca o sa ma odihnesc si am sa fiu super fresh dupa aceea. De unde .. cum am adormit .. am visat o maare tampenie. Nu stiu cum se facea .. ca eram ca intr-un fel de joc d-ala stupid .. pe strada, cu Gloria si Simi .. urmarite de un maniac care avea cate ceva din fiecare dintre 'domnii draguti si amabili' de la sala. :)). Tipu` .. cam de 2 metrii asa .. cu silueta de culturist .. nu stiu ce masa vroia de la noi. Eu aveam si arma la mine. Bagheta magica ca a lui Harry Potter. :)). Nu-mi aminteam exact vrajile respective .. asa ca am incercat Rictusempra (ce mai stiam si eu din carte ). Am reusit sa-l fac pe tip sa se invarta de cateva ori in aer, apoi a cazut la pamant. Crezusem ca am scapat.

Ulterior .. decorul s-a schimbat .. si eram in spatele unui .. nici nu stiu cum sa-l numesc. .hai sa-i zic gard. Genul ala de chestie dupa care te ascunzi iarna cand te bati cu bulgari. Ma ghemuisem langa gardul respectiv, iar Gloria cu Simi se dusesera sa vada pe unde era individul pentru ca apoi sa-mi dea mesaj sa stiu incotro tre sa ma duc dupa el. A dracu tehnologie .. pana si-n vise. Pana s-au intors ele, tipul isi facuse aparitia pe o banca, vizavi de gardul dupa care eram eu ascunsa. Tot nu-mi aminteam care era blestemul mortii .. asa ca am zis si eu la nimereala 'Mortus'. Am iesit din ascunzatoare, m-am dus fix la individ .. si tot bolboroseam 'Mortus.' =))) .. Respectivul incepuse sa se inverzeasca la fatza, din bagheta mea (pe care nu o vedeam, eu stiam doar ca am ceva in mana) ieseau luminite aurii, ca atunci cand se sudeaza ceva. Ma asteptam ca tipu` sa moara pe loc. Ei bine, nu murea. Am fugit apoi, intre timp au aparut si fetele .. si am ajuns intr-un salon de super fitze din mall. M-am ascuns in spatele unui scaun parca .. si am asteptat sa apara tipul. Evident ca, in orice cosmar .. ala tot venea . eu nu puteam sa alerg .. si am zis hai sa mai risc o data cu vraja aia . .desi nu era cea corecta. Am bolborosit iar si iar 'Mortus' .. 'Extra-Mortus' .. 'Foarte-Mortus' .. combinatii d-astea hilare .. pana ce decorul s-a schimbat iar si eram in tramvai. Parca aparuse si controlorul. Tot imi cerea biletul/abonamentul . .si eu am zis ceva gen 'Stai ma un pic sa-l omor p-asta si dupaia' =)) Controlorul ramasese perplex, dar a zis ca ma lasa sa-mi termin treaba .. sau ce kkt vroiam eu sa fac.
A aparut si individul, era un pic mai scund si mai slab, dar tot acelasi cred ca era. Al draq tot nu murea.
Deodata m-am trezit, gata sa cad din pat. Am realizat ca-s la mine in camera dar eram ferm convinsa ca o sa apara si tipul. Ma pregateam s-o iau la fuga si sa ma ascund cand deodata mi-am amintit blestemul 'Abracadabra (cei care au citit Hp sigur stiu:)) ). Am strigat tare 'Abracadabra' .. ca apoi sa-mi dau seama ca strigam degeaba .. eram treaza .. si tipu` din vis inca nu murise. Am incercat sa adorm la loc, ca sa-l omor pana la urma, nu de alta .. dar degeaba.
Acum ma doare capul grav .. si nu stiu daca sa raman maine acasa.
In orice caz .. foarte neplacut vis. :))

Niciun comentariu: