joi, aprilie 2

Auch!

Nah ca am inceput foarte bine luna. De la excelent in sus chiar. Evident, e ironic spus. (Mi-as fi dorit sa fi fost o pacaleala toata porcaria asta, dar din pacate nu-i). Marti mi-am luat mingea la mine la liceu, ca deh .. soare .. cald afara .. mergea un volei ceva. Am jucat si-n pauze .. si in special la ora de sport. Parca nu mai vazusem minge. Pe moment n-am avut nimic .. dar din inconstienta, am dormit pe mana .. iar aseara imi venea sa musc din birou. De la incheietura pana la degete .. era oarecum umflat, inflamat .. nici eu nu stiu cum sa zic. Nu-s mare jucatoare de volei .. si am fortat-o prea mult dat fiind ca n-am mai pus mana pe minge de luni bune. Cert e ca ma doareeee! Al dracu de tare. Cred ca am facut intindere ceva la ligamente .. nu ma pricep. Asadar (si prin urmare) azi m-am prezentat la liceu cu o super fasha elastica pe mana .. si cu niste dureri .. pff .. nu mai zic. Faza aiurea n-ar fi ca am mana bulita, se mai intampla .. ideea e ca mana e stanga .. eu fiind stangace .. e imposibil sa scriu. Maine cica am test la fizica .. habar n-am cum o sa rezolv ceva, daca o pot face.


[Articol scris cu o singura mana, cealalta fiind la terapie intensiva. Multumesc pentru intelegere.]


Va las asta. O am pe repeat de vreo 3-4 zile. [Noua mea obsesie.]






Puya - Undeva-n Balkani
Asculta mai multe audio Muzica »

Un comentariu:

Arina:) spunea...

tare melodia.:D