miercuri, aprilie 29

Fake!


Nu stii-n cine sa mai crezi,
Cui sa mai intinzi o mana,
Cand cel de langa tine-i doar o trista minciuna
In orice relatie gasesti acum un inteles
Nu le rupe capu, ignora-i si scapa de stres!

Pentru ca nu stiti decat sa va folositi cat mai mult posibil de cei din jur, dar in schimb voi ce oferiti ? E usor sa ii lasati pe fraieri sa va rezolve problemele, ca deh .. asta-i in trend acum. Macar invatati sa luati in seama sfaturile celor carora le pasa, ca nu va vor raul dimpotriva! Jalnice sunteti fetelor :)

Pai ce p**a mea, prietenul sa merite apoi sa vrea!

Si nu inteleg de ce ma agit atata, adica .. cu ce folos sa ma consum eu facand pe bunul samaritean..? Nici 'buna' nici 'f*****n cur', hai sa vad ce mai pot scoate de la tine. Nu frate, nu asa stau lucrurile. Am zis ca hai, o data, de 2 ori .. dar situatia asta nu tine pana la infinit. Totul are o limita, si eu pe-a mea. Poate par proasta, dar nu sunt deloc. Si nu sunteti voi persoana care sa ma schimbe la capitolul asta. Ghinionul vostru, va cunosc mult mai bine decat credeti :)

Cand prietenii iti intorc spatele
Da-le un sut in fund
Ca sa le piara zambetu'
Pana la urma cel mai bun prieten al tau esti chiar..TU!!


[Arssura - Un sut in fund]

Un comentariu:

Marius_Black spunea...

stiam eu de ce prefer rock-ul..