joi, aprilie 2

Credeam ca stii. [...]



"..Ai uitat ... Hai sa vedem daca m-am schimbat
Hai sa vedem cine pe cine a tradat
Raman putin pe loc, incep sa meditez
Sunt intre bine si rau si nu pot sa ma controlez.."


Naspa stare. Doar ce stateam linistita-n pat .. dat fiind ca am mana stanga varza ca sa tot tastez pe mess .. mi-au venit in minte tot felul de ganduri .. si am zis ca mai bine le pun pe hartie .. ma rog .. vorba vine .. pentru mine blogul tot jurnal e. Si desi constat frecvent ca-mi este 'violata' intimitatea :))) .. nu ma mai abtin de mult sa scriu tot ce-mi trece prin cap.

E bizar. Nu stiu cum reusesc uneori sa arat si sa ma simt atat de nepasatoare .. iar alteori .. ma simt mai fragila decat un fulg de zapada.. adesea negasindu-mi mai pe nicaieri locul. Ma cuprinde si teama, recunosc .. poate n-am fost nicicand o curajoasa. Nu vreau sa ma apropii, dar in acelasi timp .. nu vrea sa ma indepartez .. nici macar un pic. E greu sa precizez care ar fi urmarea in cele doua variante .. insa raspunsul nu-i la mine. Stii care-i de fapt problema .. ? Nu mai sunt sigura. De nimic. N-am nici cea mai mica certitudine ca tot ceea ce fac in general isi merita efortul. Dimpotriva .. totul mi se pare a fi o absurda incercare, o lupta continua cu viata .. si cu tot ce-am dorit. Nu mai sunt constienta de ceea ce vreau, nici de ce ai tu in cap. Nu ca as fi fost.. insa acum sunt afundata si mai mult in ceata. Da' rau!

Nu cred ca sunt dispusa sa gresesc din nou, nici dispusa sa mai astept. Dar involuntar o fac. Din inconstienta chiar imi pasa! .. Si uite iar ajung sa-mi dau palme singura pentru cat sunt de proasta.

Absurd e ca nu stiu cum reusesti mereu sa intorci totul cum iti convine tie. Astea ce sunt ? Ambitii prostesti ? Orgolii si capricii ? Sau un simplu joc ? ..[...] Din reflex zambesc; nu stiu daca-i zambetul meu .. insa cel putin in momentele acelea nu ma simt atat de falsa ca de obicei. Apoi in subconstientul meu, incep sa rad. Iar eu nu rad cu oricine. Prea greu de inteles pentru tine.




[Pentru tine, ea a fost aici mereu.]

[ ... aceasta fiind continuarea titlului. ]

Niciun comentariu: